5 Eylül 2014 Cuma

BİRİ DUYGUSUZSUN MU DEMİŞTİ ???

Tamam kabul ediyorum , duygularını açık etmeyi zayıflık olarak gören biri olabilir karşınızda ..
Bu belkide başkalarının yanında gardımı indirmek istemeyişimden olabilir ..
Ya da bildiğin ağlamaya da korkuyor olabilirim ..
Ya da her neyse , belkide görmeni istediğim şekilde ' duygusuz ' olarak algılanmak hoşuma gidiyordur  ..
Bilmediğin bir kendini koruma sistemi de olabilir bu ..
Ama bu asla insani duygulardan yoksun olduğum ya da anlaşılan anlamı ile ' duygusuz ' olduğumu göstermez ..

Tüm bunları neden mi yazıyorum ???
Sebebi ; sevgili çalışma arkadaşıma duygusal şarkılardan ve benim enerjimi düşüren şeylerden uzak durduğumu söylememden sonra bana alt anlamı ' duygusuz insanın insani değerlerinin olamayacağını ' söylemesinden kaynaklanıyor ..
Sahi sevgili arkadaşım , gerçekten de böyle mi düşünüyorsun ..?
Belki de beni hala tanımıyorsundur ..


Tamam kabul ediyorum , bizi geçmişe götüren , unutulmaya yüz tutmuş anılarımızı canlandıran anlar yaşamak bazen iyi gelebilir ..
Ama bazen ..

Ben bunu tercih etmiyorum sadece ..
Geçmişi hatırlamak ve dipsiz bir melankolinin içerisine girmektense an da kalıp mutlu kalmayı , mutlu olmayı tercih ediyorum ..

Güzel anılarımın olmayışından değil , artık bunların ' anı ' olduğu gerçeğini kabul ettiğimden  ..
Anladın mı dost ??

2 yorum:

  1. ooo mutluluğun yolunu bulmuşsun ;) boşver belki de yanlış anladı ha ne dersin;)

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım , ne söylediğinin çok önemi yok nasılsa .. Mesele karşındakinin ne anladığında ..Kısaca çok ta önemli değil :))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...