4 Eylül 2014 Perşembe

--- YATÇAZ KALKÇAZ / YATÇAZ KALKÇAZ --

Ameliyatıma bu haftayı saymazsak bir hafta kalıyor ...
Heyecan var ama korku hissetmemek için olabildiğince unutmaya çalışıyorum ameliyat olacağımı ..
Tıpkı hamileyken yaptığım gibi , o zamanlar sanki karnımdaki bebişi hiç doğurmak zorunda kalmayacakmışım gibi davranır , doğum hakkında hiç konuşmaz hatta düşünmezdim bile ..
Şimdi de aynı taktiği uygulamaya çalışarak gizliden gizliye de gün sayıyorum..
Yani yatçaz kalkçaz - yatçaz kalkçaz ve ağzımı burnumu kıracaklar :))
Şaka şaka sadece burnumu kıracaklar :)) Ama belki hazır başlamışken hızlarını alamayıp kafa göz dalarlarsa bilemeyeceğim ..
Yani böyle işte benim bu günlerde ruh vaziyetim ..
Olmak istediğimden emin olduğum bir ameliyat var ufukta ve onu yaşamayacak gibi davranarak moralini yüksek tutmaya çalışan bir de ben ...

gri lady,bloger
Ben bir ameliyat olup geleyim..

2 yorum:

  1. tatlııım heyecanlanman çok normal ama ben yine söyliyim cidden çok basit bi ameliyat bunu unutma. şimdiden geçmişler olsuuuun , diş çekimi bundan daha zordur;)

    YanıtlaSil
  2. Kreatiff ... Canım sen bu ameliyatı olmuştun değil mi :)) Çok teşekkür ederim öncelikle yanımda olduğun ve içimi ferahlattığın için. Ama haklısın , insan ister istemez azıcık ta olsa tedirgin oluyor :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...