2 Eylül 2014 Salı

EVLİLİĞİ PEKMEZ SANDIM , YERİM YERİM BİTMEZ SANDIM ..

Bakıyorum da çevreme , bütün kız arkadaşlarım birer birer gelinlikli resimlerini paylaşıp , evliliklerini ilan ediyorlar Facebook'tan..
Tabi bu heyecanları yaklaşık bir 5 - 6 sene öncesinden yaşayıp , tüketmiş biri olarak artık bana çok bir şey ifade etmese de yinede hoş anlılar canlanıyor beynimin ücra köşelerinde ..
Sahi ya , ne günlerdi ..
Evlilik hakkında atıp tutarken hiç hesapta yoktu tabi aşık olup erkenden evlenmek ..
Zamanla da bildiğin kanatlı melekten , süpürgeli cadıya dönüşmek ...

Bakın ne kadar güzel değil mi , kendimi biliyorum en azından ... :)
Şaka bir yana , sevgiliyken eş olması kolay da , eş olduktan sonra tekrar sevgili gibi olabilmekte mesele ..
Neden sevgili olacakmışım canım , eşim oldu işte , ötesi mi var diyebilecek olanlarınız vardır mutlaka ..
Ama monotonluğun karşısında ayakta güçlü bir şekilde durabilmek adına başlardaki o güçlü hislerinizi hatırlamanız şart oluyor bir kaç yıl sonra ..
Yoksa evlilik dediğimiz şey akşamları beraber yemek , sonrasında televizyon keyfi ve en son sevişmek ..
Hee bir de haftasonları sosyalleşme çabalarınızdan öteye gidemiyor malesef ..

Son söz ne mi ??
Eş olmayın arkadaşlar ..
Sevgili olun ..
İtici olmayın , çekici olun ..


Sevgilerimle :)

7 yorum:

  1. Her iki tarafta birbirine "neden yola onunla devam ettiğini" hatırlatmalı.:)

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum bahçe perim sana :) Bazı duygular unutulmamalı ..

    YanıtlaSil
  3. Zor işler bunlar kızlar, analar kızlarının tahtını yapıyor bahtını yapamıyor malesef...
    Kimsecikler ayrılmasın sevdiceğinden...

    YanıtlaSil
  4. ay ben seni daha önce nası keşfedemedim çok kızdım kendime ya çok tatlısın hep hep buralardayım haberin olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Sulem cafe de görüp geldim, iyi ki gelmişim :) Evlilikle ilgili yazınız çok ilgimi çekti, o kadar dürüstçe izah etmişsiniz ki, severek okudum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sinem :)) Sinem diyorum çünkü özel hislerimi paylaştığım sizlerin herbirini yakın arkadaşım olarak görüyorum .. Çok teşekkür ederim. Şuanda yüzümde olan kocaman gülümsememin tek sebebi sensin :)))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...