5 Eylül 2014 Cuma

IRKÇI DEĞİLİM , SADECE RUS KIZLARINDAN NEFRET EDİYORUM ..

Hemennn söyliyeyim ; güzellikle ilgili bir sıkıntım yok. Güzel olan her şeyden nefret eden o geçimsiz , hiçbir şeyi çekemeyen kızlardan değilim ..
Yaram var bu konuda deşmeyin ..
Bırakın kendi halime , bu kez yargılamayın , he deyip geçin ...

Sevmiyorum işte ...
Sevmiycem sevmiycem diye şarkı bile söyleyecek kadar rezil duygular besliyorum artık bu ırkın hanımlarına karşı  ..
Artık dedim evet , bu bir süredir böyle ama dedim ya deşmeyin ..
Bilseydiniz hak verirdiniz ...

Her neyse ..

Bir kere sevmeme nedenlerimin başında , güzel olmalarına karşı bir o kadar etik duygulardan yoksun olmaları geliyor ..
Paranın kokusunu aldıklarında en elit takılanı , en iyi eğitim almış olanı bile anında Aksaray'ın arka sokaklarında çalışan hemşerilerinin kıvamına gelebiliyor ..
Davranış bozukluğu , haddi olmayan ısrarcı bakışlar da başta bahsettiğim etiksizliğin bir getirisi tabi ki ..
En sinir bozucu yanları ise , Allah'ın lütfu güzelliklerinden başka bir taraflarını kullanamıyor olmaları ..Mesela beyinleri gibi...
Hee bir de arkadaşların evli Türk erkeklerine karşı müthiş zaafları vardır ki  ,  evli bir erkeği baştan çıkarmayı marifet görmesini sağlayan , aşşalık mı aşşağılık bir aile terbiyeleri vardır ki .. SORMAYIN GİTSİN !!'

Anladınız siz zaten durumu herhalde ..
O zaman açık konuşacağım ;
KIZIM SENİ BİR ELİME GEÇİRİRSEM - KIÇINA TEKMEYİ BASMAK SÜRETİ İLE ÜLKENE DÖNEBİLMEK İÇİN YALVARACAKSIN  !!!!!
ÖPTÜM CANIM !

GÜZEL OLDUĞUN KADAR SALAKSIN DA ..

10 yorum:

  1. evet be bu Ruslar yetti bittii :) anladım yaranı ben senin , ama umarım eşinde yoktur bir meyil .

    YanıtlaSil
  2. rus kızları duyuyoz ama hep parayla gidiyolar diye duyuyoz. senin anlattığın örnek gibileri de var ha.

    YanıtlaSil
  3. uzak kıyıları geçen hafta okuyup yazdım. iyiydi ya. ama bu kez ağlamalı roman diildi :)

    YanıtlaSil
  4. Yok şimdilik Kreatif :)) Ama bir şey öğrendiysem o da ; kimseye tam manasıyla güven duymamak :) Bu da kendimi koruma yöntemlerimden biri ..

    YanıtlaSil
  5. Var Deeptone olmazmı .. Neler neler var hemde :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de kesinlikle ırkçı değilim :)))

    YanıtlaSil
  7. :)) Buralı olmayan kesinlikle ırkçı olmamalısın :)))

    YanıtlaSil
  8. son yazıma koydum bu yazıyı :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,yazınızı şimdi okudum size candan katılıyorum.Trabzon'da yaşıyorum ve bu Ruslar'dan burada düzinelerce var.Gerçi birkaç yıldır Akdeniz kıyılarına yönelmiş durumdalar,sıcak iklim ve banka hesabı kabarık testosteronu tavan yapmış erkek çoğunluğunu avlamak için.İnanın bana yüzlerine tiplerine bakılamayacak kadar güzeller ama ruhsuzlar,duygusuzlar, acımasızlar, para marka, lüks düşkünüler evlisi bile aynı.İnanılmaz benciller.Biri benim yakın arkadaşımın komşusuydu Türk'le evli yakından şahit olduk.Bir kuruşun hesabını yapıyorlar.İşin traji komik tarafı o Rus'un yaptığını biz yapalım aforoz ediliriz biz hemen o....u oluruz ama onlara taparlar.Ben nefret ediyorum hepsinden.En ünlü örnek Ivana Sert daha ne diyeyim.Sevgiler :)))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...