19 Kasım 2014 Çarşamba

AN ' DA YAŞAMAK ...

Evde olmaktan yakınıp , çalıştığım günleri özlerken an da yaşamaktan çok çok uzakta olduğumu farkettiğim an başladı değişim ...
Hep geleceğe yönelik varsayımlarda bulunup , yapmak istediklerimize odaklanırız ...
Yarınlar ya da daha ilerisi için planlar yaparken içinde olduğumuz anı harcadığımızın farkına varmadan hem de ...

Evet planları severim , hayallerimse vazgeçişmezim ...
Ama tüm bunlara rağmen ben planlarımın günümün önüne geçmesine izin vermemeyi öğrendim ..
Ve işte o an mutluluğu gerçekten hissedebildim ..

Evde olmayı sevdim kısaca ben ..
Çalışmadığım için depresyona girmek yerine , evde kendimle başbaşa kalıp , günümü istediğim gibi yönlendirebilmeyi çok sevdim ...
Sabah istediğim saatte uyanma şansını ...
İstediğim kadar kitap okuyup , sessizce vakit geçirmeyi ...

Ve en çok ta evdeyken televizyon izlemek yerine yapabilecek çok daha faydalı aktiviteler bulabilmeyi  sevdim ....

4 yorum:

  1. Bunlari yapmayi bende cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende istiyorum ondan :D

    YanıtlaSil
  3. ben sevmedim , koşuşturmayı seviyorum ben ya , galiba köpek balıklarına benziyorum ben durunca ölüyorum .
    İyi bir şey yok mu dersen kitaplarım ile ben , okunmayı bekleyen kitaplarımı bitirdim , tüyaptan da yenilerini aldım :)
    tv mi ? kalsın almayayım.

    YanıtlaSil
  4. Soslu bademim bayıldım benzetmene ...
    Kesinlikle ben de köpekbalığı gibiyim .. Şimdilik okyanustaki evimden çıarıldım ve bir havuzun içine hapsedildim .. En kısa zamanda kaçış yolunu bulacak ve derin sularda hareket edip , yaşaya devam edeceğim inş :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...