18 Kasım 2014 Salı

Yeni Başlangıçlar Mevsimim ...

Yeni şehir , yeni komşular hatta yeni bir hava ...
Buralar soğuk ...
Ama öyle sıcak insanlar barındırıyor ki içerisinde , hava hiç mühim değil ...
Yeter ki bizim havamız iyi olsun ..

İstanbul' a bir saatlik mesafede olmasına rağmen Çerkezköy' de hava en az 5-6 derece eksilerde hissediliyor kuzeyde olmasından dolayı ..
Bunun dışında küçük ama hareketli ve geniş caddeleri var...
Aradığınız herşeyi hemen her caddede bulabiliyorsunuz ..
Özellikle bölgede tekstil fabrikalarının olmasından dolayı tekstil İstanbul'a nazaran çok çok uygun ve çeşitli ..
Sanırım Beyoğlu'ndaki Terkos Pasajını örnek verebilirim ..
Pasaja göre daha güzel ve uygun kıyafetler bulmak çok kolay ...

Bunların dışında ; Üniversite olmasından dolayı çok fazla öğrenci var caddelerde ...
Bu da hareket ve insan çeşitliliğini arttırıyor ..

Gözüme çarpan eksikliklere gelince ; çok fazla kitapçı yok burada ..
İki ya da belki üç ...

Ama enterasan olarak Atatürk caddesinde çok sayıda kuyumcu ve Japon pazarları var ...

Neyse ki eksikleri kolayca telefi edebileceğimiz metropolümüzden  sadece bir saatlik uzaklıktayız ...

Tüm bunların dışında alıştın mı diye sorarsanız ;
Evet alıştım ..

Şehirleri değerli kılan içerisinde bulunan insanlardır ...
Çok değerli arkadaşlarımı , dostlarımı ve ailemin bir kısmını bıraktım ardımda belkş ama bıraktıklarımın hangilerinin ' gerçek ' dost olduklarını da anlama fırsatını yakaladım aynı zamanda ...
İşte bu yüzden mutluyum ve evet yeni şehrime alıştım ..
Her geçen gün daha çok sevdiğim evimde yeni yeni ritüeller ekliyorum günlük akışıma ve gönlümdeki işe sahip olduğumda tekrar çalışacağım günleri iple çekiyorum ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...