18 Kasım 2014 Salı

Ölecek Miyim Acaba ?

Ne komik bir soru değil mi ??
Sanki aramızdan bazı asillere ölümsüzlük ayrıcalığı tanınmış gibi ..
Her neyse konu farklı ...

Az çok tanıyanlar olmuştur beni artık ..
Kendime munasır fikirleri hatta ön yargılarım , garip korkularım ve totemlerim vardır ..

En korkuncu da ' asla' larım ...
Her ' asla ' sını deneyimlemiş biri olarak bir korkumla daha sınanmaktan korkuyorum açıkçası ..
Ne mi ?
Göğüs Kanseri ..

Aslında kulağa geldiği gibi korkunç bir hastalık olduğunu düşünmüyorum artık .
Sonuçta her birimiz bir şekide öleceğiz ..
Hastalıklar sadece ölümün kendisini hatırlatan posta niteliğinde ...
Hatırlatma geliyor ... Sonrasını kimse bilemez ...


Her neyse mesele böyle bir riski taşıyor olmam ...
Hangimizde risk yok ki hem ?

Benim sorunum yine ağzımdan çıkan sözcüklerden dolayı mı bunları yaşıyor olup , olmadığım ..

Çünkü zamanında; muhtemel rahatsızlığımdan ' en sevmediğim kanser türü göğüs kanseridir ' şeklinde bahsetmiş olup , epeyce atıp tutmuştum hakkında ..
Umarım yine yargılarımdan dolayı sınanmıyorumdur ...
Kanser olmak üzmez de boş yere konuştuğumu kabul etmek zorunda olmak üzer beni ...

Yine de sonuç her ne olursa olsun , hayırlısı deyip geçebilecek kadar inanç sahibi olduğum için ve bundan zerre kadar üzüntü duymayacağım için şükürler olsun ....
Tüm okuyucularıma sevgilerimle ...


                                                                                                                                    GRİ LADY

4 yorum:

  1. Allah kimseye taşıyamayacağı yük yüklemesin en ağır imtihanlardan biridir sağlık ve evlat imtihanı... "Amener resulu"nu çok okunması gerektiğini her zaman söylerim çünkü "taşıyamıyacağımız yükü yükleme" anlamına gelen bir meali vardır.. Paylaşım için teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler Özlem ;) yorumun beni cok mutlu etti.

    YanıtlaSil
  3. Ne yazık ki hastalık da bizler için ölüm de.
    Mesela ben düşünüyorum da kanser olsam ne hissedeceğimi kestiremiyorum şu an. Yaşamadan bilinmez.Allah kimseye yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  4. Aminn Dördüncu Tekil Şahısım .. Yaşamadan bilemeyiz ve umarım hiçbirimiz yaşamayız da ..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...