22 Kasım 2014 Cumartesi

Havadisler ...

Hava çok soğuk ...
İçim de öyle ...
Herşeye rağmen hayat güzellikleriyle devam ediyor çok şükür ..

Nihayet aradığım işi buldum ve Pazartesi iş başı yapıyorum ..
Bu haber bile günümü , gecemi ve yarınlarımı yeterince güzelleştirmeye yetiyor ...
Gerçekten iyi gelecek tekrar sahalara dönecek olmam .

Bunun dışında bugün biraz hava aldım ve bir kaç sıradan fotoraf çektim ..
Şunu söylemeliyim ki ; Çerkezköy benim çektiğimden daha güzel ve yaşanılabilir ..
İşte Çerkezköy ' ün minik bir kısmı ..

Şehrin ortasındaki Merkez Camii

Saat Kulesi

Evime giden yol..

Resim çektiğimi görüp 'bizi de çek ' diyen sıcak insanlar..

Karşıdan karşıya geçerkene ..:)

Cafelerin başladığı caddeler ..

Resim yazısı ekle

Resim yazısı ekle

'Köy'kelimesini doğrular nitelikteki ara sokaklar..




9 yorum:

  1. darısı başıma diyorum , yeni işin umduğundan bile fazla güzellikler getirir hayatına

    YanıtlaSil
  2. Soslu bademim cok tesekkurler. DARISI TUMM IS ARAYANLARIN BASINA INS.

    YanıtlaSil
  3. Hayirli olsun :) Darisi is arayanlara

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Yeseren yaprak. Dierim herkes aklindaki ise kavussun.

    YanıtlaSil
  5. Her yorumun olduğu gibi sizin yorumunuzda cok değerli benim icin sevgili adsiz..
    Dikkate alacagim onerilerinizi. Iyi dilekleriz icin Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. sizi mimledim
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/2014/11/kendime-ayrdgm-zaman.html

    YanıtlaSil
  7. Ahh Soslu Bademim benden önce davranmış , hem seni hem beni mimlemiş.Ben de seni mimledim bu durumu bilmeden :)) Yeni işin yeni yaşamın hep huzurlu olsun senin için canım :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim Buralı Olmayannn :)) Güzel dileklerin beni çok mutlu etti...

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...