27 Mart 2015 Cuma

Kürk Mantolu Madonna

Bir çok kitap severin sonunda ağlayarak kitaba veda ettikleri Kürk Mantolu Madonna ' yı utanarak söylüyorum ki haftalardır bitiremedim ..
Sebahattin Ali tartışmasız çok iyi bir yazar. Kitaptaki betimleme kalitesi zaten aksini iddia edemeyeceğiniz kadar değerli ...
İncecik te bir kitap ayrıca ...
Yani normal şartlarda bir gecede bitirebileceğiniz bir eser ama ben nedense okumakta zorlandım bu kitabı ...
Konu sizi içine alıyor , almıyor da değil ama tanımlayamadığım bir sebepten içimden kitabı elime almak gelmedi günlerdir ... 
Meşhur duygusal son ' u her ne kadar merak etsem de , birşeyler itti beni kitabı okurken ..
Belkide dönemin kasfetli havasıdır nedeni , yada fazlaca oluşturulmuş betimlemeler ya da bu tarz kitaplar bana göre değildir ...
Seçeneklerden herhangi biri benim okuma isteğimin olmayışını tanımlayabilir.
Aranızda okumuş olanlar beni de aydınlatırlarsa çook sevinirim :)
Sahi nasıldı Kürk Mantolu Madonna'nın sonu ???

4 yorum:

  1. Ben okuyalı epey zaman geçti üzerinden. Yanlış hatırlamıyorsam Raif Efendi ölüyordu. Ama romanın sonunda en önemli olan kısım burası değil Raif Efendi'nin yıllar sonra Maria Puder'den olan kızıyla karşılaşması ve şok geçirmesidir. Ben yine de okumanızı tavsiye ederim :) Bu arada ben de www.fikiryamacı.com blogumda kitaplar üzerine bazen yazılar yazıyorum. Okumanızı tavsiye ederim. Bir roman hayranıyımdır. Roman okumak benim için büyük bir zevk.

    YanıtlaSil
  2. Vayy kızlarımı oluyor ??? Sonunu okusam iyi olacak sanırım. Güzel yorumun için teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...