28 Mart 2015 Cumartesi

HAFTA SONU NELER YAPIYORSUNUZ ? MİM ' İ

Çerkezköy' e taşındım , taşınalı hafta sonları derin bir hüzün kaplıyor içimi...
İstanbul'da bir yerden bir yere gitme bile zaman zaman bir gününüze maal olurken burada hayat çok daha yavaş ilerliyor.

Her cumartesi kendimi yarın neler yapsam da tek izin günümü verimli bir şekilde geçirsem diye düşünürken buluyorum ...
Genelde film izlemek , alışveriş yapmak ve kuzenlerle toplanmaktan öteye gidemeyen hafta sonu olaylarımız belki sizin tavsiyelerinizle daha farklı aktivitelerle renklenebilir diye düşündüm...

İşte tek soruluk mim'im canlar ; HAFTA SONUNUZU NASIL GEÇİRİYORSUNUZ ?


MİMLEDİKLERİM

SÜPER BEKAR ANNE
BAŞAK KIRMACI
EVDE YAZAR
BİR ÖZENTİNİN BLOĞU
DEEPTONE
KILIÇLI VOYVADA
SPOT IŞIĞINI ARAYAN KIZ
İKİ BALIK BİR KEDİ
MAVİYE İZ SÜREN
BENDEN  VE BİZDEN
JARDZY
GÜNÜN ÇORBASI
KREATİF BAŞKAN
YAĞMUR VE SERHAT
DÖRDÜNCÜ TEKİL ŞAHIS

11 yorum:

  1. Teşekkür ederim beni de anımsadığınız için, en kısa zamanda yanıtlayacağım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok önemli hissettim kendimi...düşüniym...Çerkezköy ha... :))

    YanıtlaSil
  3. Sağol cnm yapicam sevgiler♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  4. yaaaa çok teşekkür ederim güzel mim için. hemen yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  5. Yaptım. Ayrıca mim için çok çok teşekkürler komşu :)

    YanıtlaSil
  6. Yaptım Mim'i teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Merakla bekliyorum tüm mimleriii:)

    YanıtlaSil
  8. yazı tipinizi değiştirseniz keşke hiç bir şey okunmuyor.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...