23 Mart 2015 Pazartesi

Şeref Meselesi - L'onore Eil Rispetto

Dizi izleyen biri olamadım hiç ...
Bırakın dizi izlemeyi , doğru düzgün televizyon dahi açık olmaz bizim evde .. Önceleri bu açığı kitap okuyarak doldururdum ama şimdi televizyonsuz geçen zaman dilimim ortaya karışık aktivitelerle şekilleniyor.
Neyse gelelim beni bu uzun yıllardır süre gelen televizyonsuz ve dizisiz yaşam koşullarımda değişime gitmeme neden olan unsura ...

İsmi ; ŞEREF MESELESİ ..

Bir pazar akşamı ilk bölümüne denk geldiğim ve Kerem Bursin'in yakışıklılığı üzerinden sürdürüleceğini düşündüğüm sıradan bir aşk üçgeni temalı bir dizi olduğunu düşündürmüştü bana ...
Bu konuda söyleyebileceğim tek şey izlememiş olanlar için ; sakın benim gibi önyargılı olmayın çünkü senatistler sizi tüm önyargılarınızdan pişman olacağınız şekilde şaşırtacak...

Konusu hakkında ya da gelecek bölümlerde izleyici nelerin bekleyebileceğine dair yazıp , konuşmak istemiyorum. Dizi her bölümünde kesinlikle bir atraksiyon sunuyor izleyiciye ve bölüm sonunda gelecek hafta olabilecekleri kestiremiyorsunuz ...

Son olarak , bu zamana kadar hiç bir dizi hakkında yazmışlığım yoktur , takip edenler bilecektir , ama Şeref Meselesi'ni henüz izlememiş olan varsa izlemenizi tavsiye eder , yazıma diziye ait bir kaç fotorafla veda ederim ...




9 yorum:

  1. dizinin ismi neden yabancı ki ama yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Vay anasını.
    Onlar evlendiler mi.
    Oha oha oha.

    YanıtlaSil
  3. Deeptone dizinin orjinal ismi canım ikinci yazdığım ..Yabancı bir yapımdan uyarlanma olduğu için belirtmek istedim :) Orjinali 6 sezon devam etmiş , bakalım bizimki nasıl olacak ..

    YanıtlaSil
  4. o yakışıklılarla tutar tabii yaaa. ya bu dizi balatta çekiliyo di mi yaaa. gördüm ben çekilirken şükrüyü :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Evet canım Balat'ta çekiliyor :)) Yakışıklık bir yana senaryoda çok iyi :) Haksızlık etmeyelim şimdi senartistlere de ..

    YanıtlaSil
  7. Muptezel , neler neler oldu bir bilsen :)

    YanıtlaSil
  8. Annem bayılıyor bu diziye. Türk televizyonlarında beş dakikalık çay içme seansım da çözemeyip tahmin edemediğim dizi. bir bakıyorum hamile sonraki hafta doğurmuş. :D

    YanıtlaSil
  9. Evet Lady Witch :) Birazcık hızlı gelişiyor olaylar , ama beni çeken yanı da bu oldu zaten .. Sevmiyorum öyle haftalarca mıç mıç ağır görüntüleri ..Atraksiyon iyidir , iyi :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...