26 Mart 2015 Perşembe

Perşembe ' den Sevgiler :)

Bu hafta çok çabuk geçmedimi sizce de ?
Bilmiyorum bana öyle geldi en azından ...

Bir hafta bitiyor , diğeri başlıyor .. Kendimi korkunç bir zaman fırtınası içinde bir oraya , bir buraya savruluyormuş gibi hissediyorum. Zira her gün uyanıp işe gelmemin ardından hemen akşam olmasını diliyorum. Akşam yapacaklarımla ilgili planlar yapıyorum ama bir bakmışım hiçbirini yapamadan yine sabah olmuş ...

Bütün bunların yanında her geçen gün olgunlaştığımı da düşünüyorum. Eski ben gidiyor yavaş yavaş ..
İşin kötü yanı sahip olduğum hayaller ve hedeflerim de şekil değiştirmeye başlıyor. Birkaç ay öncesinde yanıp tutuştuğum şeyler eskisi kadar değerli gelmiyor , mesela Londra'ya gitmek önceki gibi çok ta tahrik etmiyor beni ...

Bu olgunlaşma mı , içimin geçmesi mi , yoksa hedefsiz bir yaşama geçiş mi bilmiyorum ama pek hoşlanmadım bu yeni halimden ...

Eski hedeflerim önemsizleşiyor evet ama iyi haber ; yeni bir şeyler eklemeyi de ihmal etmiyorum hayatıma ..

Mesela bu aralar balkon bahçeciliğine merak sardım :)
Balkonuma organik sebzeler ektim , heyecanla büyümelerini bekliyorum. Taze soğanlar kendilerini gösterdiler bile :)

Bir de canlı çiçeklerle donattım evi ... Hem dekor açısından hem de atmosfer olarak bana huzur veriyor...

Televizyonu hayatımdan neredeyse tamamen çıkardım... Yerine daha geçerliliği olan bir şey koyamadım henüz ama olsun , onu da yapacağım ...

Eskisi gibi kitap okumaya vakit ayırmıyorum , son zamanlarda aldığım kitapların başarısızlığından şevkim kırıldı sanırım .. Bunu da bir dinlenme dönemi olarak kabul edebiliriz ...

Bu arada başlıkla alakası olmayan şeyler karaladım yine ..
O zaman ; ne diyordum ???

PERŞMBE'DEN SEVGİLERİMLE ...
GÜNÜNÜZ GÜZEL GEÇSİN :) 

1 yorum:

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...