14 Aralık 2015 Pazartesi

Kış İçin Dekorasyon Önerileri

Kışın havaların da etkisiyle daha bir evcimen olup , evde daha çok vakit geçiririz . 
Sizlere minik aksesuarlarla bile evlerin nasıl da sıcacık görünümlere sahip olabileceğini gösteren dekorasyonlar sunmak istedim.
Aralarında Noel için hazırlanmış süslü evler de mevcut ...
Ne dersiniz ?
Bence evimizi süslemenin tam zamanı !

Kış İçin Dekorasyon Resimleri

kış için dekorasyon fikirleri , Gri Lady, Kış Dekorasyonları,Ev Dekorasyonları




















4 yorum:

  1. Evler harika.. İlk fotoğraftaki pencereden gözüken manzara beni benden aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldımmm , özellikle kışın daha bir evcimen oluyoruz değil mi ?

      Sil
  2. Bayılıyorum kış dekorasyonu görsellerine bakmaya! Birkaç tanesini kaydettim bile :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...