16 Aralık 2015 Çarşamba

Siktir Et !

Bok gibi bir günün ardından sevgiler !!!
Genelde sansürlenmesi gereken kelimeler yazmam , bloğumu kişisel hislerime alet etmemeye gayret gösteririm ama yazarak rahatlayan biri olarak bugün bir istisna olabilir ...
Bu zamana kadar net bir insan olmam bana çok şey kazandırdı . Bazılarının bencillik diye tabir edebilecekleri duygu halim beni hiç ama hiç yanıltmadı.
Hayat felsefem her daim ' İçinde Hoşlanmadığın Bir Durum Varsa Onu Hemen Değiştir , Değiştiremiyorsan Olmak İsteyeceğin Koşullar İçin Orayı Terket ! ' olmuştur ve bu aforizma bana çok çeşitli pozitif deneyimler yaşatmıştır ...
Tabi anlayacağınız üzere pek keyifli olmayan olayların ardından bunları yazma ve rahatlayabilme ihtiyacı duyuyorum.
Neyse ki sorunun olduğu yerde çözümün ne olabileceğini de araştırıyorum . Ve tarihe şunu not düşmek isterim ki , bugün hissettiklerimi kimse tekrar hissettirmeyi başaramayacak . Çünkü öyle bir fırsatları olamayacak .
Yani Kısaca Dostlar Bu Günkü Can Sıkıntısı ; 




14 yorum:

  1. Havalardan mıdır , gezegenlerin konumundan mı bilinmez , aynı hisleri birkaç gün önce ben de yaşadım. İnsanlar insanlığından çıkmış. Demekki napıyormuşuz kimseyi kafaya takmıyormuşuz

    YanıtlaSil
  2. Canımmm benimm, kıyamam, üzülmüşte müş müş müş :P Amaaaan siktir et:) Sebebi her ne olursa olsun dolu dolu yazdığına göre can biraz sıkılmış.. Demem o ki siktiret ;)

    YanıtlaSil
  3. :)
    bunu başarmak herkesin harcı değil,aferin.

    YanıtlaSil
  4. Duman dinlemek iyi gelir.. Halimiz Duman da iyi geliyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnn :)
      Hemen açtım youtube'tan , dinliyorum şuanda :)

      Sil
  5. Merhabalar.

    Hayat işte böyle bir şey!.. İnişleri de olacak, çıkışları da olacak. Önemli olan dediğiniz gibi davranabilmektir, yapabilmektir. Siz zaten bunu başarmışsınız. O halde, artık size bu can sıkıntılarını bir daha kimse yaşatamayacak, bunu zaten kendiniz de deklare etmişsiniz.

    Selam ve dualarımla birlikte her şey gönlünüzce olsun, Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  6. Yazın başlığını görünce aklıma siktir et kitabi geldi orada adam tüm yaşadığı hayata tüm olumsuzluklara her şeye siktir et diyordu :) boşver hayatın her zaman bir inişleri çıkışları oluyor dilerim her şey gönlünce olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , hepimizin gönlünce olur inş.

      Sil
  7. instagramda küfür sokakta diye bir hastag var çok orjinal:)bir iki paylaşımda stres falan kalmıyor tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...