10 Şubat 2016 Çarşamba

Burcumdan Dolayıymış Ya Hu !

Maymun iştahlılık bir kişilik özelliği midir ?
Evet , sanırım öyle ve ben de bu guruba dahil bir kişiliğe sahibim .
Duygularımı çok yoğun olarak yaşıyorum.
Burçlarla ilgilenmem ama bahsedilen genel karakter özellikleriyle neredeyse birebir örtüşüyor ruh halim.
Bir Akrep burcu kadınıyım ...



Bu karmaşıklık , kontrolcü ve kararsız tutumlarım yoruyor beni ...
Aslında tamamiyle başka bir yazı yazmaktı amacım ama bu kez profösyonel bir makale yazarı havamdan çıkıp içimi dökmeyi tercih edeceğim galiba ...

Şimdi yazım için resim bakarken fark ettim de anlatmak istediğim tüm duygular daha önce taşıdığıma inandığım özelliklerden ibaretmiş ...


Daha önce yazılmış , tekrarlamaya gerek yok ...
İşte böyle dostlar bugünkü ruh halim ...


Fikirlerimin netleşmesine ve dilediğim şeylere daha fazla tutkuyla bağlanmaya ihtiyacım var sadece ...




10 yorum:

  1. Bir akrep burcuyla evliyim, zor dostum zor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA Handan ablacımm ne kadar da şanslısın :)))
      Şaka bir yana kendimi bile zor ve anlaşılmaz buluyorken çoğu zaman sana kolaylıklar diliyorum.
      Çok çok öperim :)

      Sil
    2. Zor ama kendine has güzelliklerini de inkâr edemem şimdi :)

      Sen de pozitif bir akrepsin bence. Olumlu özellikler baskın çıktığında akreplerin cazibesine karşı koyulamaz :)

      Sil
  2. ben de maymun iştahlıyım hem de ne maymmun :D ama yengeç burcuyum benimki neden ola ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Seninki de benimkiyle aynı sebeptendir o zaman :)))

      Sil
  3. ben hiç anlamam burçlar dan ama bende kova burcuyum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de akrep kadınıyım. Hem de yükselenim de akrep. Dolayısıyla bu özellikleri duble taşıyorum :) Bir bakımdan her biri zor özellikler ama lehime çevirmeyi öğreniyorum her birini. Böylece daha mutlu oluyor ve insanlarla daha uyum içinde yaşıyorum. Aksi taktirde evine kapanmış, kimseyle görüşmek istemeyen, asosyal biri olup çıkardım. Çünkü herkeste beni kıracak bir özellik, bir davranış bulmam çok kolay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yükselenim akrep :))
      Olumsuz özellikleri lehine çevirmen çok güzel. Böylece daha güçlü ve mutlu bir kadın olmuşsundur eminim.
      Çok çok sevgiler :)

      Sil
  5. Valla akrep burcu deyince insan iki kere düşünmeli:)))

    Kötü değilsiniz ama bir koç olarak bile sizi idare etmek yıpratıcı olabiliyo:)))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...