8 Şubat 2016 Pazartesi

Böğürtlen Kışı Kitap Yorumu

GRİ LADY , KİTAP YORUMU

Herkese Merhaba :)
Öncelikle huzurlu , mutlu bir hafta diliyorum herkese ...
Uzun zaman oldu kitap yorumu yazmayalı .
Ve inanın çokkk uzun zaman oldu beni böyle heyecanlandıran ve sayfaların ellerimin arasından su gibi akıp gittiği bir kitap okumayalı .


Sarah Jio !
Belki de okuyucu kitlesinin % 70 ' i Türk okuyuculardan olan şu muhteşem kadın !
Muhteşem evet .Hayal dünyasını kelimelerine yansıtıp on binlerce okurun  beğenisini kazanan kitaplar yazabilmek benim için fazlasıyla muhteşemlik içeriyor .


Yazar çok popüler evet ama benim onun kitaplarıyla buluşmam epey geç oldu .
Ben yine her zamanki gibi ön yargılı davranıp - sırf iyi reklamı olduğu için bu kadar çok sattıklarını düşündüğüm Sarah Jio kitaplarını okumayı düşünmemiştim.
Ama hepiniz biliyorsunuz yeni bir işe giriştim son zamanlarda ...
İkinci el ve sıfır kitaplar sattığım bir instagram hesabım var artık ve oradan benimle iletişime geçenlerin en çok sorduğu kitaplar Sarah ' ın kitapları olduğundan artık okumam farz olmuştu.


Fazla uzatmadan gelelim kitap hakkındaki düşüncelerime ;
İki günde bitirdim bu kitabı.
Hikaye daha ilk sayfadan öyle sarıp - sarmalıyor ki insanı zaten gerekli vaktiniz varsa tek oturuşta bile bitirebilirsiniz.
Anlatım dili , betimlemeleri , karakter analizleri ...
Her biri içinize işliyor ve kitap bittikten sonra sanki bir roman okumuş değil de , yakın bir arkadaşınızın anlattıklarını dinlemişsiniz gibi hissediyorsunuz .


Ve kitabın en etkileyici kısmı ;
Kitaba başlarken anlatılanlar öylesine kalbimi kırdı ki ...
Okurken içim burkuldu , müdahale etmek , olayların akışını değiştirmek istedim.
Ve yazar öyle güzel bir son yazmış ki , okurken oluşturduğu gizli yaraları da muhteşem bir şekilde sarmış olmuş .

Kısaca ;
Bu kitap önce kalbinizi kıracak ve harika sonu ile size çok çok iyi gelecek !
Hala okumadıysanız , mutlaka okuyun .

4 yorum:

  1. Bu kitabı aldığımda günlerce kitaplığımda durdu. Bir türlü elime alıp okuyamadım. Sonra bir gün şöyle bir bakayım diye kapağını açtığımda okumaya başladım , kitabın son sayfalarında gün ışımış sabah olmuştu. Kendime çok kızdım neden daha önce okumadım diye ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyi bir çok kitabıma yapıyorum :))
      Sarah Jio kitaplarının okumadığım kısmı için tüm ön yargılarımı yıktı bu kitap. Şimdi diğerlerini okumak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  2. benimde kitaplığımda duruyor bu kitap okunmak için. nedense elim gitmedi belki popülerliğine karşı bir ön yargım oldu ama artık ilk fırsatta başlamalıyım bu güzel yorumlardan sonra.. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen oku Soslu Badem - kitabı bir kaç günde bitirip bana da fikrini söyle lütfen :)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...