9 Şubat 2016 Salı

Yaşayan Evler

Güzel bir eve sahip olmanın , onu istediğimiz şekle getirebilmemizin yolu çoğu zaman paradan geçse de - bu harika evler oluşturmak için yeterli değildir !


Paranız ile güzel eşyalar satın alabilirsiniz evet , hemde en iyilerinden.
Ama bu sizi ' yaşayan bir ev ' sahibi yapmaz ...
Daha çok mağazanın içinde bulunan demo katologlar gibi bir şey olur eve gelen mobilyalar .


Evi ' ev ' yapacak sizin ufak dokunuşlarınızdır .
Bu dokunuşlar olmadan , size ait birşeyler eklemeden ben evin bir ruhu olabileceğine malesef inanmıyorum .


O yüzden huzur bulacağınız bir eve sahip olmak için olmazsa olmazınız para değil , fikirlerdir !


Bir çerçeve , elde öreceğiniz ufak bir koltuk şalı ya da karma karışık bir karakalem resim ...


Sizi yansıtacak ve tarz olacak bir ev için sadece hayal gücünüzü kullanmanıza ihtiyacınız var .


Daha mutlu bir ev ortamı için ihtiyacınız olan şey ' fikir '...


 Örnek resimlerde yakalayacağınız ufak dekorasyon fikirleri size göz kırpacakatır .


Lütfen sadece bakın ...


İlham her yerde ...













çocuk odadı dekorasyonları

yastıklar,örgü


evde yap,dıy,kendin yap el işleri,grşlady








8 yorum:

  1. Çok güzel ve ilham verici her biri foto, ellerine sağlık :)
    Duvarların dolu olması bazen hoşuma gidiyor ama bazen de dolu duvarlar darlık hissi veriyor, boş olması daha bir ferah sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla dolu olduğunda ferahlık hissi kayboluyor ...
      Yine de seviyorum kalabalık duran evleri :))

      Sil
  2. İçim açıldı evlere bakarken. Bizim de böyle harika evlerimiz olsun, amiiin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerler gerçekten.Bende çalışma masamı böyle renklendirmek istiyorum ama sanki istediğim sonucu alamıyorum.Masam kahverengi onla ilgili kombin bulabilip paylaşırsa yine bloğuna fikir olarak sevinirm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirinden güzel fikirler için Pinteres'i incelemeni öneririm. Gerçekten her alanda binlerce örnek var ...

      Sil
  4. Çok şık hepsi. Çok beğendim. Gerçekten yaşayan evler işte bunlar :)

    YanıtlaSil
  5. "Lütfen sadece bakın" Kesinlikle öyle yaptım ve bakmalara doyamadım :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...