2 Şubat 2016 Salı

Teşekürler Tanrım !

Teşekkür etmek istiyorum sana bugün ,
Beni daha iyi bir insan olabilmem için gizli mesajlar gönderdiğin için örneğin ...

Yeni doğan güne gözlerimi bir kez daha açtırdığın için.
Hatalarım var ve de bir sürü günahım .
Tüm bunlara rağmen beni hala çok sevdiğin için , koruduğun için ve dularımı kabul ettiğin için !

Biliyordum zaten ' Sen Merhametlilerin En Merhametlisisin '
Merhametinle beni kuşattığın için teşekkür ederim !

Ara sıra başıma gelen aksiliklere şikayet ediyorum
Beni Affet .
Tüm bu olanlar sana daha yakın olabilmek içinmiş şimdi anlıyorum.
O yüzden çok teşekkür ederim sana daha çok dua etmemi sağladığın için.

Bana harika bir aile verdiğin için teşekkürler Allah'ım.
Yaşamak gerçekten çok güzel.
Bunu her an seni içten içe hissetmeye başladığımda daha çok anladım.

İçimdeki kötümser sesi susturduğun için Teşekkürler Allah ' ım...
Sen yapmasaydın ben asla yapamazdım ...

Belki de sevemezdim seni bu kadar derinden.
Çünkü iç sesler beni öyle meşgul ediyordu ki ,
Hayallerle , yapılacaklarla , geçmişle , gelecekle ...
Benim şah damarımdan yakın Yaratıcımı göremeyeceğim kadar meşgul ediyordu hemde !

Teşekkürler Allah 'ım .
Teşekkürler
Teşekkürler

Sonsuz teşekkürler seni hissedebilmeme izin verdiğin için !
Teşekkürler her zaman , her işimde bana yettiğin için .

Ben günümü , geleceğimi , yaşayacaklarımı sana emanet ediyorum.
Biliyorum ki sen kullarına en güzelini layık görensin ...

4 yorum:

  1. Sabah sabah çok iyi geldi bu yazı çok şükür farkettirene

    YanıtlaSil
  2. Tevekkül etmenin verdiği ruh hafifliğini ne kadar da güzel anlatmışsın. Yina bayıldım paylaşımına teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :)
      Kendim için yazıyorum , sizler için paylaşıyorum. Hissettiklerimi size de geçirebiliyorsa kelimelerim ne mutlu bana . Çok çok öpüyorum.

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...