18 Şubat 2019 Pazartesi

İnstagram mı? Blog mu?

Kabul edelim  instagram öyle bir adapte oldu ki uygulamalar arasına, fotorafçılıktan  satışa  Blogger olmaktan YouTube'da kadar tüm aplikasyon ve seçeneklerin bir şekilde yerini doldurmayı başardı...

Yıllar önce bu blogspot hesabımı açtığımda öyle heyecan duymuştum ki  içim içime sığmıyordu gelecek yorumları beklerken ve tabiki yanıtlarken...


Zaman zaman yazacak vakit olmadı, bazen vakit oldu ama yazacak enerjim olmadı ve geldik işte bu günlere...


Bir kaç defa başka bir hesap açmayı da düşünmedim değil sosyal çevremde olanların bu hesap ismi bilmelerinden ötürü ama Grilady isminden de vaz geçmek istemedim ... 🤗



Ve sonra  bir gün instagram denen uygulama geldi, çok iyiydi 😄😄🤣


Şaka bir yana bir çok kişi için para kazanma yeri oldu bu uygulama ve blogspot ta geriye gerçekten okumayı ve yazmayı sevenler kaldı...



Evet evet  siz !

Şu anda bu yazımı okuyorsanız siz de o çok kıymetli okurlardan birisiniz.



 İyiki öylesiniz... 🤗




Bugün yazmayı ne çok özlediğimi ve bana ne kadar iyi geldiğini hatırladım bloğum sayesinde ve günlük hedef listeme en az  2 günde bir yazı yazmayı da not ettim ..

İnsan kendine verdiği sözleri tutmak konusunda başarılıdır değil mi?

Tarihe bakın ve önümüzdeki günlerde beni takip edin bakalım ... 🤗


Sevgiler....

10 yorum:

  1. Instagram sayfa sahibleri adına pıctream webtram gibi bloglar açarak kullanıcıları sömürüyor. Sayfası olanlar satış siteleri dahil kendini kandiriyor.kimsenin alışveriş yaptığı yok.Google ise bloglar destek oluyor geliri paylasiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız , gerçek ve sahte birbirine geçmiş durumda instagramda...

      Sil
  2. bende kullanıyorum ama sosyal medyaları ama hiç birşeye degişmem blogumu 😊ve sizleri 😊tabi orada olmakta güzel ama blog baska 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. bloglar daha samimi... tarihe baktım... takipteyim... :)
    keyifli paylaşımlar... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözüm söz 😊😊😊💕💕Tekrar tekrar iletişimde olabilmek dileğiyle ... 🤗

      Sil
  4. Benim her zaman önceliğim blogum. Bir fotoğraf çekeceksem dur bunu insragramda paylaşırım diye çekemem mesela :))
    Arasıra tüm sosyal medya hesaplarımı kapatıp, blogumla başbaşa kalayım diyorum. Sonra o sosyal mesya hesapları sayesinde blogumdan haberdar olan insanlar aklıma geliyor. Kapatamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet tamamen kapatmak sizi takip edenlere haksızlık olur ama kesinlikle kontrollü kullanımı hayata geçirmeliyiz 💖🙏

      Sil
  5. sitemizde '' geceye not '' başlığı altında yazı serisi oluşturmayı düşünürseniz lütfen bizimle iletişime geçin. Yazılarınıza bloğunuzun linkini ekleyebilirsiniz.
    gecehane.com

    YanıtlaSil
  6. Blog daha değerli diye düşünüyorum yazan insan burada kendini daha iyi ifade edebiliyor ama instagram genelde fotoğrafla bunu yapabildiğimiz bir uygulama... Benim için instagram blogun paylaşımlarını daha fazla kitleye ulaştırmak için kullandığım bir uygulama :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...