18 Şubat 2019 Pazartesi

Kendini Mutlu Etme Rehberi

Bu yazı öncelikleri sebebi ile kendini sevmeyi , şımartmayı unutan ve ruhunu çokça ihmal eden kendim için ...




Birisinin hayat görüşünü beğenmeyip, birkaç kelime söyleyip yada birkaç eleştiri diyelim...
Ve tam da o konumda olmak ve tam da dalga geçtiğin özellikte biri olmayı başarmayı nasıl açıklamalıyız bilmiyorum...

Ki  'Kınadığın şeyi yaşamadan ölmezsin' hadisinde bahsettiği gibi 28 yıllık hayatımda bir çok kınama vakası yaşadığımı da belirtmem gerekiyor ...

Bundan sonra niyetim odur ki ; kadına dayatılan işler omuzlarımı bu kadar zorlarken artık onları yüklenmeyi bir kenara bırakacağım ...

Kendimi sevmiyor değilim ve bunu yapmak için bulamadığım vakti gereksiz tüm işlerden çalıp kendine odaklanacağım...

Ve biliyorum ki şu anda bana ağır gelen onca sorumluluk  gün gelecek gözümde çok önemsizleşecek ve anlamını yitirecek .
Tüm gün bakmakla uğraştığım ve zamanımı feda ettiğim evlatlarım yuvadan umup gidecek ve ben belki de yapmak istediklerimi ötelesdiğim için kendime çok kusacağım...

Herkesi çok ama kendimi az sevdiğim için....



2 yorum:

  1. tam olarak kendimi anlatan bir yazı olmuş gerçekten 😊vay be bir düşündüm de ben kendimi nerede unutmuş acaba... sevgiler canım benim 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mi kendine haksızlık ediyorsun yoksa unutarak ...

      . Biz kendimizi sevmezsek kimse sevmiyor, değer vermiyor... Bundan sonra daha çok İnş... Sevelim ve hayattan keyif alalım.

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...