20 Şubat 2019 Çarşamba

Mümine Yıldız Kaşif Kitabı İle Keşfedelim

14 Şubatta blog dünyasında Deli Anne olarak tanıdığımız Mümine Yıldız ' ın  ikinci kitabı Kaşif çıktı ...

Tabiki kendisini ve yaşam görüşünü çok sevdiğim için hemen sipariş verdim ve okumaya başladım .



Kitabın henüz başında bir şarkıdan bahsediyor . Aşağıda sizlerle paylaştığım ' Tie A Yellow Ribbon Round The Ole Old Oak Tree  '    şarkısı ...




Şarkının hikayesini,  merak eden ve araştıran Mümine abladan dinleyelim ;


' Bir adambir sebeple hapse düşüyor . Uzun yıllar yatacak . Eşine diyor ki : ' Sen kendine göre ,  bensiz bir hayat kur. ' Bu esnada eşiyle görüşe gitmiyor , mektuplarına cevap vermiyor. Aradan üç yıl kadar bir zaman geçiyor , her ne oluyorsa oluyor , adam hapisaneden çıkıyor . Çıkmadan hemen önce de eşine bir mektup yazıyor : 

' Buradan çıkıyorum , şu gün evin önünden otobüsle geçeceğim. Eğer beni hala istiyorsan evin önündeki meşe ağacına sarı kurdelen bağla. Oradan geçeceğim sırada kurdeleyi görürsem eve geleceğim, kurdele yoksa yola devamedeceğim . '' 

 Adan otobüse biniyor , heyecanlı , evin önünden geçiyor ki bir de görsün , meşe ağacına bir değil yüzlerce sarı kurdele bağlı . Sarı kurdeleyle donatılmış ağaç . Meğerse mutlu bir dere gibi şırıl şırıl akan bu şarkının sebebi ağaca bağlanan sarı kurdeler imiş . 

Bu hikayeden sonra ağaçlara sarı kurdele bağlamak bekleyişin bir simgesi oluyor .  ''


Çok naif ve beni çok etkileyen bir hikaye oldu bu ve iyi ki iz sürme konusunda çok yetekli bir tanıdığım var : Mimine Yıldız ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...