23 Haziran 2014 Pazartesi

DAHA AZ TAKILIR OLMAK , DEĞERSİZ İNSANLARA...

Hani bir gün başlar ..
Güzel bir gün hemde..
Her şey yolundadır , normalde ne yapıyorsanız o saatlerde yine onu yapıyorsunuz işte..
Okula gitmek , evde olmak ya da benim ve bir çoğumuzun yaptığı gibi işe gitmek..
Güzel başlayan gün güzel geçer derler ya hani..
Sanırım bu sadece bizim esnekliğimiz ve olaylara bakış açımızla alakalı..
Konuya bir çok örnek verilebilir ama ben bu hakkımı !iş ortamından' yana kullanmak istiyorum..
Çünkü öyle tahmin ediyorum ki ; can sıkıcı bakteriler hepimizin iş ortamında bulunmayı başarıyor..
Her şey yolundayken ve siz her zamanki gibi çalışıyorken mesai arkadaşlarınızdan herhangi biri işle yada tamamen başka bir konuda bir şey söyleyip , bir ekikliğinizi haddi olmayan ya da olan bir üslupla söyledikten sonra o günkü bütün enerjiniz çekiliyor ise bir takım düşünce sisteminizi sorgulamanız gerekiyor..
Tıpkı bir zamanlar benim de izin verdiğim gibi , sizde hayatınızda hiç bir sıfatı olmayan insanlara değer verip-söylediği lüzumsuz tepki ya da lafları dikkate alıp , kırılıp , üzülüyorsanız yaptığınız kendinize kötülükten başka bir şey değil...

Ben de böyleydim işte ve zaman zaman hala da böyleyim...
Ama eğer iyi başlayan günümü , iş yüzünden ya da kişisel kompleksleri sebebiyle kötü bitirmeme sebep olan insanlara içimde bir savaş başlatmasaydım ve en önemli kişinin sadece ' ben ' olduğunu anlamasaydım belki hala duygu dengem çevremdeki insanların bana yaklaşımına bağlı olarak kısır döngüde kalırdı..
Neyse ki artık gerektiğine - gerektiği kadar değer vermeyi ve önce söylediği söze değil - söyleyenin ciddiye alınacak biri olup /  olmadığına bakıp öyle dinlemem gerektiğini anladığım için problem yok...:)
Size de aynısını tavsiye ediyor olup ; hayatınızda bir b*k olmayan insanların gününüzü b*k etmesine izin vermeyin demek istiyorum ve nacizane asabi fikirlerimi burada noktalıyorum....
Sevgilerimle..

2 yorum:

  1. egosunu yenememiş insancıklar maalesef sağa sola çemkirerek aşağılık komplekslerini gidermeye çalışırlar ve sürekli bu şekilde beslenirler. takmamayı öğrenmek zaman alıyor amaaa :(

    YanıtlaSil
  2. Haklısın çok zaman alıyor hem de..
    Böyle insanlar çevremizde bu kadar çoklarken , bir şeyleri öğrenmek şart oluyor..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...