23 Haziran 2014 Pazartesi

HE- YO BENDE MİMLENDİM...


Henüz Mimlenme'nim bile ne olduğunu bilmezken ; bir çok konuda olduğu gibi bu konuda da bana destek olan "Bir Delinin Pembe Defteri'ne teşekkürlerimi sunuyorum..
Blog yazarlarının ve takipçilerinin birbirlerini daha yakından tanımaları için aracı niteliğinde olan ve 'mim' diye adlandırılan bu uygulama aynı zamanda belkide daha önce bize hiç yöneltilmeyen soruları da karşımıza çıkarıyor..
En çok mutlu eden nokta ise henüz yeni bir bloger olmama rağmen diğer arkadaşlarımdan tam destek görmem ve birbirimizi hiç tanımamamıza rağmen karşılıklı sempati ve sevgi hissetmemiz..
Öncelikle beni mimleyen 'Bir Delinin Pembe Defteri'ne" sonrasında da beni okuyan bloger arkadaş ve takipçilerime sevgilerimle..
İyi ki varsınız:)
Gelelim sorulara; bakalım neler varmış...

1-) EN ÇOK SEVDİĞİN YÖNÜN NEDİR ??
En çok sevdiğim yönüm meraklı olmam ve kendi kendime yetebiliyor olmam..İki tane oldu ama ikisi birbirine çok bağımlı olarak yansıyor bana:)

2-) SEN HİÇ YAĞMUR ALTINDA AĞLADIN MI ?
Neden bilmiyorum ama her zaman güçlü görünmek zorundaymışım gibi hisseder ve aslında hiç öyle olmadığını bildiğim halde ağlamayı güçsüzlük olarak kabul ederim..
İşte bu yüzden yağmur altında henüz hiç ağlamadım.Allah ' ta ağlatmasın :)

3-) DİYELİM Kİ SANA ÜÇ DİLEK HAKKI TANINDI.AMA SADECE İNSANLARI DEĞİŞTİRECEKSİN.NELERİ,KİMLERİ YA DA HANGİ ÖZELLİKLERİNİ DEĞİŞTİRİRDİN ?
İlk önce evlenmiş olamama rağmen hala kendi fikirlerini tek doğru olarak görünen anneciğimi değiştirmek ve daha uyumlu ve az konuşan biri haline gelmesini sağlardım :)
İkinci olarak eşimi değiştirmek isterdim ve biraz daha romantik, jestler yapan ve süpriz dolu biri haline getirirdim..
Vee son olarak ta kendime bir el atar ; sinirliyken ağzından çıkan sözleri konrtol edebilen ve eşimin deyimi ile 'daha az cadı ' ; daha sakin biri haline gelirdim..
4-)SEN HİÇ YAZ YAĞMURUNDA DENİZE GİRDİN Mİ ??
Evettt...Ve kesinlikle tekrarlamak istediğim bir şey..
Yağmur yağarken dışarısı biraz soğuduğu için deniz daha da sıcak geliyor ve çıkmak istemiyorsunuz..

5-) YAŞADIĞIN EN GÜLÜNÇ DURUM NEDİR ?
Eminim bir çok gülünç şey yaşadım ama hala ilk aklıma gelen lisedeyken üç kız arkadaş tramvaya binmek üzere bekliyor ve aynı zamanda konuşuyorduk..Metro geldi ve bir arkadaşım metroya bindi ve diğeri tam binecekken kafasının hizasında metro kapısı kapandı ve vücudu dışarıda , kafasının yarısı metronun iç kısmında kaldı..Biz içerideki arkadaşımla önce çok korktuk ama bizim kız konuşmaya başlayınca ortaya çok komik konuşmalar çıktı..Hatta içeriye girebilmesi için ittir beni dediği için dışarıdan ittirmişliğim bile olu o gün :)
Neyseki arkadaşıma hiç birşey olmadı ve bu sadece komik bir anı olarak kazındı hafızalarımıza..

6-)KENDİNE ÜNLÜLER DÜNYASINDAN BİR EŞ SEÇSEYDİN , KİMİ SEÇERDİN ?
Eğer bir eş seçmeme özgürlüğüm olsaydı hiç kimseyi seçmezdim ünlüler dünyasından..Eğer ben de aynı işi yapmıyorsam tabi ki..

7-) HAYATIN BİR FİLM OLSA , HANGİ AKTOR YA DA AKTRİST OYNASIN İSTERDİN ? 

TABİ Kİ  ;ANGELİNA JOLİE

8-)SEN HİÇ HALKA AÇIK BİR ALANDA , KİMSENİN NE DÜŞÜNDÜĞÜNÜ UMURSAMADAN AĞLADIN MI ?
Sanırım artık bunun cevabını biliyorsunuz :)

9-)SUPERMAN Mİ - BATMAN Mİ ?
Superman...

10-)ÇOCUKKEN HEPİMİZ BİR NESNEYİ YA DA OLAYI BAŞKA BİR ŞEY ZANNEDERDİK . SENİN BÖYLE İLGİNÇ DÜŞÜNCELERİN VAR MIYDI ?
Kaç yaşındaydım hatırlamıyorum ama o dönemde saatin nasıl kendiliğinden hareket ettiğiyle ilgili ciddi kafa patlatmıştım :) Hatta yalnız uyumaya başladığım günlerin başında saatle odada baş başa kaldığıma sevinmiş , evde herkes uyuduktan sonra ışığı açıp; hiç gözümü kırpmadan saatin nasıl hareket ettiğini çözmeye çalışmıştım..Nitekim çözmüştüm de :):) Akrep ve yelkovanı işte ilk o akşam keşfetmiştim..Ve saatin pil ile çalıştığını da :):)

1 yorum:

  1. çok meraklısın sen yaaa , üşenmemiş saate bakmışsın ahahah şekeeeeeer :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...