26 Haziran 2014 Perşembe

En sevdiğim filmler arasında üçüncü sırada yer alan ( 1-) Harry Potter ve 2-) Yüzüklerin Efendisi Serisi ) Karayip Korsanları ' ndan bahsetmek istiyorum bugün ... Sebebi ise geçtiğimiz hafta sonu tv ' de denk gelince bu seriyi aslında ne kadar da özlediğimi hatırlamam ....

Filmin hasılat ve gişe rekorundan anlayacağımız gibi izleyen herkes tarafından çok sevilen ve devamının çekilmesi kaçınılmaz bir seri oldu Karayip Korsanları...
 2013 yılında yayınlanan ilk filmini , o zamanlar ( lisedeyken ) hayranı olduğum Orlando Bloom'u izleyebilmek için almıştım ve filmden çok etkilenmiştim. Bu arada  Kaptan Jack Sparrow’u da unutmamak lazım tabii ; oyunculuk ve tarzıyla eminim çok etkiledi sizleri de o dönemler... Belki de sürmeli gözleri ile ..:)




Filme gelince ; çekildiği harika korsan gemileri ,sonsuz kumsalları ile karayipler , hızlı ve başdöndürücü sahneleri sebebiyle ekrana kitlendim tekrar izlememe rağmen... 
Ayrıca şunu da anladım ki aynı zamanda ; yeni ama kalitesiz bir film seyretmektense , iyi ama daha önceden izlemiş olduğum bir filmi tekrar izlemek çok daha keyifli...
Eğer sıkılmış ve bir şeyler izlemek isterseniz bir gün , ikinci defa seyretmenizin bile keyif verici olacağını söylemek ister , yazıma filmden kareler ile son verdiğimi belirtmek isterim..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...