10 Haziran 2014 Salı

SANIRIM PİSİKOLOJİK SORUNLARIM VAR..

Yahu şu bloğumla yakından ilgileneyim , bakıldığında daha bir şık , farklı , daha bir profosyonel görülsün istedim ama istemez olaydım..
Bütün işim , gücüm , beyin fırtınası yaptığım tek şey naıl bir tema seçeceğim oldu..
Bu sayede benim gibi bloger arkadaşların şablon paylaştıkları sayfaları en az 100 kez tıkladım..
Bir nevi destek olmuş oldum onlara da..
Neyse ; şu tema olayı ile iki gün oldu haşır-neşir olalı..
Herkesin övünerek bahsettiği kişilik özelliklerinden biri olan ' MÜKEMMELLİYETÇİLİK' kavramından ; araştırmacı ruhumdan ; bloğumdan ; işimden ; geçirdiğim günden...............
Hepsinden nefret ettim..!
Eski halinde kalsın , gözüm de alışmıştı diyorum ama yok...
Taktım bir kere...O TEMA DEĞİŞECEK!!!!!!!!!!!!!

Akşam uyumak üzere yatağa yattığımda bile okumam gereken sevgili romanımı kenara itip , telefondan gözlerim buğulu ve şaşı görene kadar tema şablonlarını araştırmaya devam ettim...
Nitekim de aradığımı bulamadım..

İşte bu aşamaya gelene ; yani bir şablonda karar kılana kadar çok zorlu yollardan geçtim..
Ne şablonlar denedim ; nasıl tükenmişlik sendromlarına girdim bir bilseniz...
Sonunda artık araştırmaktan gına geldi de ' yeter artık olsun işte biri ' dedim ve şu anda görüntülediğiniz temayı kullanmaya başladım..
Ama " memnun musun ? " diye sorsanız ; içime sindiği için değil , artık gerçekten birini seçmezsem delirmekten korktuğum için seçtim bu temayı...
Sanki fena da olmadı gibi...???? Ya da çok mu sıradan ????

Bu konuda fikirlerinizi duymak beni çok mutlu eder..
Çünkü biliyorum ki ben şu lanet huyum yüzünden ; gerçekten içime sinen bir temayla karşılaşıncaya kadar ; o blog senin ; bu internet sitesi benim ; araştırmaya devam edeceğim.......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...