10 Haziran 2014 Salı

Yeni Bir Ben

Her yeni bir gün , yeni fırsatlar , hediyeler ve güzellikler çıkarır karşımıza..
Hayatın akışına kapılmış , öylesine savrulurken buna öyle alışmışız ki zamanın geçiyor olduğunu , her günün bitiminde idrak edebiliyoruz sadece..
Hep hedefimiz 'yarınlar'olmuş..
Anı değil , ' yarınları güzel yaşamaya ' adamışız kendimizi..
Anınmız yarınları kazanmaya çalışırken uçup gidiyor ellerimizden , hemde farketmeden..
Bütün bunları hemen her günün sonunda hisseder oldum malesef..
Sorunun ne olduğunu bilmek çözüme giden ilk yoldur...
Ama hayatımı çepeçevre saran şey , artık adına monotonluk mu demeli , metropolde yaşamanın kuralları mı yoksa son zamanların popüler tabiri ' tükenmişlik sendromu ' mu demeliyim bilemedim..
Ama siz anladınız benim demek istediğimi..
Bunun böyle gitmemesi gerektiğini , daha enerjik ve dolu dolu yaşamanın sadece biz istersek olabileceğinin bilincindeyim..
Evet bu iyi bir şey değil mi ?
Geriye sadece harekete geçmek kalıyor ki , karar vermek başarmanın yarısıdır..
Ben bugünden sonra , daha enerji dolu , daha pozitif , zamanını dopdolu geçiren , öğrenen , öğrendiklerini paylaşan ve önüne real hedefler koyan ve bu doğrultuda hareket eden biri olma kararı alıyorum...
Artık ; saat ilerledikçe enerjim düşmeyecek , aksine artacak..
İş çıkışları tek derdim eve gidip yemek yemek ve hemen yatmak olmayacak..
Özellikle çalışmadığım zamanları daha verimli geçireceğim..
Daha çok okuyacak,daha çok izleyeceğim..
Mesela ; akşamları hep düşündüğüm ama bir türlü hayata geçiremediğim şekilde bir saatimi yürüyüşe ayıracağım..
Daha az uyuyup daha dolu yaşamak için ne gerekiyorsa yapacak , her gün daha da mükemmel bir yaşama doğru hızlı adımlarla KOŞACAĞIM...
Ne demiş OVIDIUS ; 'Ya başlamamalı , ya bitirmeli..'
Ben işte tam da bugün başlıyorum tüm bunlara..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...