13 Haziran 2014 Cuma

Sebastian

Kimsin sen Sebastian ?
Çocukluğumdan beri duyuyoum adını...
Öyle ahenkli geliyor ki kulağa ismin..
Hep duymak , dinlemek istiyor insan..

Hadi söyle sebastian..
Herkes haykırıyor ADINI..
Kulaklarımdasın işte ..
Seni tanımak istiyorum..
Hem de tutkuyla bu gidişle...

Evettt şunu da anlamış oluyoruz ki hep beraber..
Şiir falan yazmamalıymışım..

Tamam şiir falan boşverelim de size de çok tanıdık , sanki ailenizden birinin adıymış gibi geliyormu hiç SEBASTİAN ismi ???
Ya da sadece benim algıda seçiciliğimden ötürü mü ? bütün filmlerde bu isim kullanılıyormuşgibi hissediyorum ???

Şöyle bir baktığımda ; Sebastian isminin tanıdık gelme sebebinin en geçerli nedeni neredeyse bütün yabancı filmlerde hizmetlilere verilen sabi bir isim olması..

San Sebastian ;
  1. İspanya'nın kuzey bölümünde bulunan bir şŸehirmiş... Muhtemelen San eki düşerek sadece SEBASTİAN olarak kullanılmaya başlanmış ve bu şekilde beni bulup , türlü hillegal yollardan geçerek bilinçaltıma yerleşmiş...,
Son olarak ; eklemeden edemeyeceğim ki ;
Yeni bir sayfa var bir sosyal paylaşım sitesinde ve ' söyle ona Sebastian ' başlığı ile çok güzel tag'lar paylaşıyor..
İşte birkaçı...




2 yorum:

  1. evet evet bi sebastian çılgınlığı var bu aralarda hihih :) ben de seviyorum o sayfayı

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş ya :))
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...