13 Haziran 2014 Cuma

Vazgeçtim Okumuyorum Seni / Uğur Koşar

Uğur Koşar Kitapları
Daha kaç gün geçti bilmiyorum üzerinden...
Kitaplarını tanıtmış , beğendiğim kısımlardan alıntılar yapmıştım..
Hatta o kadar çok etkilenmiştim ki yazdıklarından ; başucu kitabım olarak yatağımın hemen yanına koymuştum..
Ama hiç oldu mu ki sevgili Uğur Koşar ?
Evet ilk kitapların hakkındaki düşüncelerim hala değişmedi..
Başarılısın ve herkese hitap edebilme yetisine sahipsin ama şu 'Rabbin İçin Sabret' kitabını ' herkese hitaptan' çok ' gerizekalılara ' hitaben yazmışsın gibi hissettim okurken..
İnsan kendini tekrarlarsa bu gerilediğini gösterir..
Yazdığın çok değerli bir kaç kitaptan sonra sadece satıyor diye , insanlara aptalmış muamelesi yapıp aynı bilgileri farklı kelimelerle pazarlamak hiç şık olmadı..
Sen ki kendini insanlara yol göstericiliğe adamış bir insan iken....
'Rabbini bilen Kendini Bilir' kitabındaki uslubundan sonra vermiş olduğun hizmeti sorgulama gereği duydurdun bana..
Neden mi ?
Çünkü ; zaten okuyucuların sordukları soruları bile pazarlama aracı görerek bunlara cevap verip yeni bir kitap çıkarmış olman yetmezmiş gibi , birde vermiş olduğun cevaplardaki yardımcı olmak değil de daha çok kınamaya çalışan uslubun hiç hoş izlenimler uyandırmadı bende..
Sonuç olarak demek istediğim ; kaliteden ödün vermeden özgün bilgiler ve kendini tekrarlamadığın bilgiler içeren kitaplar çıkarıyor olsaydın inan yazdığın sürece seni okumaya devam edecektim...
Ama üzgünüm ; VAZGEÇTİM -- OKUMUYORUM SENİ   /   UĞUR KOŞAR....

UĞUR KOŞAR

1 yorum:

  1. merhaba :)
    allah de ötesini bırak kitabını okumuştum çok tepki aldım,
    ancak bana iyi gelmişti. sanırım diğer kitaplarını okumayacağım kendini yineliyorsa :)
    sevgiler

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...