16 Temmuz 2014 Çarşamba

Ama Bu Kadarı Çok Fazla Oldu Ki ...

Son zamanlarda alakasız başlıklar atabilme konusundaki yeteneğimi keşfetmiş bulunuyorum...
Başlıkta okuduğunuz üzere başımdan geçen sitem dolu bir olay ya da benzer bir şey değil anlatmak istediklerim..
Yani tam olarak değil desem daha doğru olacak sanırım , zira bir sitem söz konusu olacak ki o da bu yazının ta kendisiyle alakalı olduğundan her halükarda başlıkla alakasız bir yazı olacak okuyacaklarınız...

Sorun şu ki sevgili dostlar , kendime bir çeki düzen vermem gerektiğini fazlaca hissediyorum son zamanlarda..
Gerek ani çıkışlarım olsun , gerekse birbirinden sevimsiz hallerim..
Gün geçtikçe yaşanılası zor biri haline dönüştüğümü hayretler içinde izliyorum dışarıdan..
Neden böyle oluyor onu da anlamış değilim..
Ama bu haller dışarıdan her ne kadar tiskinç bir imaj sergilememe sebep olsa da iç dünyamda nasıl deşarj ettiğini anlatamammm .:)

Tamam , tamam kararlıyım ve bu kararımı da  sizlerin şahitliğinizde de yineliyorum...
Ben na' mı değer GRİ LADY ;

Bu günden itibaren daha sakin bir insan olabilmek için insan üstü bir performans sergileyeceğime ,
Ani tepkiler gösterip , ürkütücü olmayacağıma ,
Eskiden olduğu gibi Tenten ' e sevgi dolu ve kibar davranacağıma ,
İlgi göstereceğime ,
Cici ve tıpkı ilk günlerde olduğu gibi sevecen davranacağıma ,
Mia ' yı evden göndermeyeceğime , aksine ona alabildiğim kadar çok tavuk ciğeri alacağıma ,
Her akşam saat 10' da uyumayacağıma ,
Okuduğumdan çok daha fazla kitap okuyacağıma ,
Daha az yemek yiyeceğime ,
İş çıkışı sanki şarjımı çekmişler de , ölmek üzereymişim gibi hissetmeyeceğime ,
Her akşam evde tv - uyku arası dışında bir şey yapmayarak vakit geçirmeye son vereceğime ;

SÖZZZ VERİYORUYMMMM...

söz veriyorum

2 yorum:

  1. ahaha noldu ya :) saat 10:00 da uyumak iyidir yaa daha sağlıklı niye vazgeçtin ki şeker :) haydi bakalım umarım uygularsın hepsini benden sana tam destek <3<3<3<3

    YanıtlaSil
  2. Hayatım ve uyku ve işten ibaret oldu canım ya...Her gün planlar yapıyorum eve gittiğimde uygulamak için ama benim yapabildiğim tek şey yemek yemek ve akabinde uyumak :)))
    Desteğin bana güç verdi:)) Teşekkür ederimm..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...