17 Temmuz 2014 Perşembe

YENİ CİCİ KAVANOZUM BİTMİŞTİR :))

Hali hazırda öğrenmeye ve keyifle oluşturmaya devam ettiğim 'KAVANOZ KRALLIĞIM' m da bir kere daha sonuca ulaşabilmiş olmanın mutluluğunu sizlerle paylaşmaktan onur duyuyorum..
Kavanoz boyamak , işten eve gidip yemek yedikten sonra arta kalan zamanlarda yapmaya çalıştığım bir hobi şimdilik..
Hobiler insanı daha işe yarar ve keyifli hissettirmekle kalmıyor , ortaya bir şey çıkarabilmenin mutluluğunu da yaşatıyor aynı zamanda..
İşte yeni tamamladığım pembiş kavaozum da böyle oldu ..
Ama önemli bir sorunum var :((
Şimdi içine çay mı koymalıyım ? Şeker mi ?????

:) Öpüldünüzzzz..
kavanoz modelleri



dekupaj

4 yorum:

  1. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bence Şeker :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. boş kavanozları değerlendirmek için harika bir hobi :) çok güzel görünüyolar.içine ne koyarsan koy harika olur . ben de ufaktan el attım bakalım neler çıkacak ortaya.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...