17 Temmuz 2014 Perşembe

Fikrim Geldi

Sabah ; Tenten beni işe gitmek üzere metroya bırakmadan , kıtalar arası yolculuğuma çıkmadan hemen önce yaklaşan bayram tatili hakkında konuştuk biraz...
Malum her bayram büyükleri ziyaret etmekten , bayram olmasını kabul etmemize rağmen aynı zamanda da çalışan insanlar olarak bize güzel bir tatil fırsatı doğduğu için farklı bir şeyler yapamamaktan gına geldi..
' Bu bayram ' dedim..
' Her şey farklı olsun..'...
Farklı bir şeyler yapalım ve ailecek keyifli vakit geçirelim...
Ve işte o an fikrim geldi..!!!!!!
Kamp yapmak...!!!!!!!!!!!!!!



Hep istemiş ama bir türlü fırsat bulamamıştım kamp yapmak için..
Malum Amerikan filmlerinde Alaska'da geçen filmlerde bile karın üzerinde bir çadırda kalınabiliyorken bizim de pek güzel bir sahil kenarında kalabileceğimiz fikrine inanıyorum.., destekliyorumm vee şimdiden önümüzdeki hafta sonundan itibaren başlayacak olan Ramazan Bayramı tatili için önce gidilecek yer ve sonrasında gerekli çadır malzemelerini araştırıp , bulup , ne yapıl edip o kampa gidiyorum !!!! (inş.)
Sevgilerimle :))


2 yorum:

  1. Sizede Sevgi ve Dostluk Ödülü verdim :)

    YanıtlaSil
  2. Şuan yüzümdeki kocamaan , aptalca görünmeme sebep olan gülümsememi görebilseydin beni ne kadar mutlu ettiğini anlardın :))) Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...