17 Temmuz 2014 Perşembe

AYNI ANDA İKİ BLOG YAZMAK ????????????

Blogu ilk açtığım gün , bir şeyler yapmaya başlamanın heyecanıyla konu-komşu , eş-dost hemen hemen okuyacağına inandığım kim varsa haber verdim..
Gel gör ki salim kafa ile bunun ne kadar da yanlış bir karar olduğunu anlamak çok uzun zamanımı almadı..
Neden mi ?
Çünkü , aileden birilerinin okuduğunu bilme ihtimali yazma özgürlüğümü elimden alıyor gibi...
İster istemez çok şey yazıyorsun ama aklından geçen her şeyi yazamıyorsun..
Sevinçlerini paylaşıyorsun ama aklımı kaçırmama sebep olabilecek korkunç endişelerden bahsedemiyorsun...
Daha önce aldatıldığın gerçeğini sindirememekten ve bunu sürekli gündeme getirip , nasıl da evliliği zehir ettiğim gerçeğinden ise hiççç bahsedemiyorsun...


Yani dostlar demem o ki ;  daha açık seçik olabileceğim , yeri geldiğinde hanımefendi kimliğimden çıkmayı umursamadan aklımdan geçenleri paylaşabileceğim bir blog daha açmayı düşündüm ve açtım da...
Ama gel gör ki,  iki blog yazmak - iki çocuk annesi olmak gibi bir şeydir diye düşünürken , aslında hiç te öyle olmadığını anlamam uzun sürmedi ve diğer 'gizli' blogumu yazmayı bırakıp , özüme ; GRİ LADY ' e döndüm..
Ve düşündüm...
Her yazdığımı okuyorlar mı sanki ??
Tut ki okudular , düşündüklerimizden ya da yaşadıklarımızdan dolayı kim yargılayabilir ki bizi , ailemiz yargılayabilsin !!!!!!

Neysem o olmaya , olduğum gibi yazmaya , bahsetmek isteyip te bahsetmediğim konuları da yazmaya karar vermiş bulunuyorum...
İşte bu günden sonra karşınızda daha güçlü , açık sözlü ve daha yakından tanıyacağınız bir GRİ LADY bulacaksınız...
Hayatımı bok eden gelişmeleri de , güzelleştiren , renk katanlarını da , canımı sıkanları da artık içimde tutmayacağım için daha anlatmadan rahatladım sanki :)))
Eminim yazdıkça daha iyi hissedeceğim :)

9 yorum:

  1. Ahahah resimlere çok güldümm :D:D

    YanıtlaSil
  2. Ruh halimi en iyi resim olarak bunlar seçtim :)))

    YanıtlaSil
  3. Bende blogumu ilk açtığımda içim öyle kıpır kıpırdı herkese söylemek istedim elbette ama söylemedim üstünden bir kaç ay geçti ancak öyle aileme sonra bi kaç arkadaşıma söyledim sadece bu kadar daha da bilen yok ve ben çok rahatım :) dediğiniz gibi aslında sizi sadece en fazla aileniz yargılayabilir elbette ama ben diğer insanların yorumlarını kaldırabilecek biri değilim sanırım :) işin içine bi de çekememezlik giriyo bence.. Etkinlik sayesinde buldum sizi geldim izlemedeyim bana da beklerim sevgiler.. :)
    sadecebiyasam.blogspot.com.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim; ben de bir tek nişanlıma söylemiştim vakti zamanında kendisi gerekli duyuruyu çevremize yapmıştı...

    Yazsan olmuyor, yazmasan olmaz..:)

    Yaz gitsin!

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. ay bnmde sevgilim yakaladı ikisinide allahtan bunun adını karıştırdı bende sylemedim ama yazma özgürlüğü olmadan olmuyo :(

    YanıtlaSil
  6. Postların ne güzel olmuş :) takıpteyım bana da beklerım:)http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Herkese söylemek hiç iyi olmuyor ya. Benim bir tek erkek arkadaşım ve iki tane yakın arkadaşım biliyor. Şimdilik hala kendimi özgür hissediyorum ama bakalım bundan sonra ne olacak :)
    En iyisini yapmışsın rahat yazabileceğin bir blog açmakla :)

    YanıtlaSil
  8. 1,5 yıldır blog yazıyorum yakın çevremde toplasam 10 kişi bilmiyordur blogumun adını , neler yazdığımı.Blogumu ilk açarken de en ağır eleştiriyi ( eski!! ) en yakın arkadaşımdan almıştım.Kozmetik blogu olduğu için epey küçümsemişti beni.İyi ki eleştirilerini kulak arkası etmişim.Blog yazmak konusu ne olursa olsun kendi zevkimiz için yaptığımız bir şey.O yüzden kimin ne dediğinin hiç önemi yok :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Çok haklısın ' Buralı Olmayan ' ..
    Kimin ne düşündüğüne bakılarak ne yaşanılır , ne de yazılır .. Bu sebeple ikinci 'özgür'blog fikrimden vazgeçtim ve olduğum gibi yazmaya karar verdim bu bloğumda..
    Değerli yorumun için ise ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...