15 Temmuz 2014 Salı

Şimdi Senden Vazmı Geçmeli ?

Bir kaç gündür yazamadım..
Tam da Mia gözümü neredeyse çıkardıktan hemen sonra böyle olmak zorunda oldu..
Tek gözle yazmayı bırakın , yürümek bile çok çok zordu..
Körün bir göze razı iken Allah'ın iki göz vermesine binlerce kez şükürler olsun..

Evet ne mi oldu ?
Sevgili pıtırcığım , evimin panteri , canım vahşi kedim Mia nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde gözüme tırnaklarını soktu ve korneamı çiziktirdi..
İki gün gözüm sargılı iken aile üyelerimin tamamının ' gönder şu kediyi evden , çok vahşi , hepinize zarar veriyor ' söylemlerinden olsa gerek Mia ' nın gerçekten evde olmaması mı gerektiğini düşünmeye başladım ister istemez..
Evet , onu çok seviyorum ve evimde olması beni mutlu ediyor..
Keşke sürekli bir yerlerimizi ısırmak yerine , benim hep zannettiğim gibi uyuyup bir köşede miskinlik yapsaydı..
Belki bu kez daha farklı olurdu her şey ve benim de gözüm neredeyse kör kalacak olmazdı...

Mia

Her şeye rağmen Mia ' yı evden gönderme fikri ( başka bir aileye sahiplendirecek bile olsam ) hiç içime sinmiyor. Çünkü canım köpeğim Pamuk ' tan sonra evime aldığım bir canı asla mutsuz etmeyeceğime ve ömür boyu yanımda tutacağıma dair kendime söz vermiştim...
Benim yerimde olsaydınız ne yapardınız bilmiyorum ama vereceğim kararın sağlıklı olması adına bu süreci olabildiğince uzatacağım ve ciddi ciddi düşüneceğim..
Evet Mia ^ cık..
Şimdi senden vazmıgeçmeli ??
Masal olup , yola devam mı etmeli ??

2 yorum:

  1. İnsanın bir canlıdan ayrılması çok zor:( Umarım en doğru kararaı verirsin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Evet , Mia ikinci çocuğum ve tüm olumsuz yanlarına rağmen evde kalmasına karar vereceğim sanırım.. Değerli yorumun için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...