5 Ağustos 2014 Salı

BİR ŞEYLER YAPMALI ...!!!!!

Bu hafta beni harekete geçirmeye kararlı hissiyatlar ile karar aşamasındayım..
Merakım hat safhada ..
Bir şeyler öğrenebilme arzum ise hiç dinmiyor ..
Tüm bu tetikleyici duygulara rağmen benim yaptığım tek şey ' ne yapabileceğimi düşünmek ' ten öteye gidemiyordu ne yazık ki , ta ki bu güne kadar ...

hedef belirleme - gri lady-grilady

İşe ilk önce okuduğum kitap tarzını değiştirerek başladım ve dün akşam gidip kendime felsefi bir roman aldım ..
Ama asıl yapmak istediğim şey daha real hedefler belirlemek ve bu doğrultuda hareket edebilmek...
Ve bu konudaki yol haritamı yeni bir dil öğrenmeye çalışmak oluşturacak..
Hadi hayırlısı :))

4 yorum:

  1. bence düşüp bir proje oluşturabiliriz...:D

    YanıtlaSil
  2. Evett, bir ara beyin fırtınası yapalım biz en iyisi :))

    YanıtlaSil
  3. Hıh işte yeni bir dil! Yaa nasıl öğrenilir bir dil tam olarak. İngilizceden öööğ geldi yani gelip gelebileceği noktadayım daha ötesi ııh yeter olmuyor işte anadil gibi olmayacak. Artık başka farklı bir dil istiyorum ama bu sefer neredeyse anadil gibi olsun. çok zor tabii yerine gitmeden nasıl öğrences ki , kurslarla boş yere vakit kaybı oluyor. Belki olur ;)

    YanıtlaSil
  4. .Blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum ve takibe aldım :) bu etkinlik sayesinde birçok güzel blogtan haberdar oluyoruz :) Benim bloğuma da beklerim :D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...