8 Ağustos 2014 Cuma

ÇOK GECELİK İLİŞKİLER

Yıl 2014 ...
Evlilik popülaritesi yavaş yavaş eski hızını almaya başlasa da , alışılmışın çok dışında ama zamanda normal karşıladığımız ilişkiler ön planda hala ...
Tanışmalar , görüşmeler çok kolay..
Adeta tüm teknoloji bunun için gelişiyormuşcasına hizmete devam ediyor her yeni gün ...
Yeni birini tanımak ta kolay , o insanı ekarde edip yola farklı biriyle devam etmekte ...
Tüm bunların yanında ne kadar güvenilir biri olduğumuz ve karşımızdakine hissettiğimiz güven duygusu ise ucu açık bir tartışma konusu ...
Hal böyle olunca hızlı hayatımıza giren ilişki adayı bey yada kadın aynı hızla çıkabiliyor da ..
Ki bu da dönemimizde çok normal karşılanıyor ..

İşte bu sebepten hayatımız ne istediğimize göre kolayca şekillenebiliyor ..
Hangisini yaşamak istiyorsak o oluveriyor vizyonumuz bir anda ...
Siz hangisini tercih ediyorsunuz  ;;;;
TEK GECELİK EĞLENCELER Mİ ; 
ÇOK GECELİK İLİŞKİLER Mİ ??

5 yorum:

  1. Bence evlilik müessesi azalmış durumda.
    Son yıllarda yapılan araştırmalara göre ise evlenen çiftlerin hemen boşandığı eski tahammülün kalmadığı yönündedir.
    Yeni şablonunu çok beğendim bu arada..Sevgiler
    ayseminedair.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim , bu şablonu ben de beğendim:)) Haklısın evlilik hızıyla doğru orantılı olarak boşanmalar da arttı , bu durumda karar vermek ve doğru insanı bulabilmek zor gerçekten...Ama ben zaten aşkın hiç ummadığın zamanda , aniden karşına çıkacağına inandığım için evlilik konusunda iyi niyetler beslemeni diliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. bende hayatımın aşkını bulmayı..evlilik düşünmeyen bir insanı bile bu yönde düşündürtmeyi umuyorum canım :D:D

    YanıtlaSil
  4. Tek bir tane tek gecem oldu. Adamla da kanka olduk sonra iyi mi senelerce! (8-9 sene falan)
    Sonra ben rahatsızlığımla bu durumdan, (sonrasında hiçbir şey yaşamamış olmamıza rağmen, arkadaşlığın başlangıç noktasından) görüşmeme talebinde bulundum. Çünkü o sürekli hatırlatıyordu. Yaşamasam da olurmuş diyorum.
    Çok gecelik türündeyim.

    YanıtlaSil
  5. Kanka olmanız çok iyiymiş ama :))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...