8 Ağustos 2014 Cuma

NEREDEN BAŞLASAM BİLEMİYORUM ...

Bir şekilde yol belirleyip , istikrarla hedefime yürüyeceğimi biliyorum ama bu adımı nasıl ve ne şekilde atacağımı kestiremiyorum ..
İstiyorum ki , her şey mükemmel bir çizgide başlasın ve planım kusursuz olsun ki zaman ve emek kaybına yol açmasın ..
Bahsettiğim şey , kendi kendime yabancı dil öğrenmeye başlama maceram ...
Bir ütopya değil asla , hayatın ta kendisi , bilinmeyen dünyaya kapı açan altın bir anahtar ...

kendi kendine ingilizce öğrenme

Günlerdir araştırıyorum , tam bir program oluşturuyorken farklı karşıt bir görüş çıkıyor karşıma ve tekrar başa sarıyorum ...
Belki bu bir süre devam edecek , ta ki istediğimi bulana kadar ..

Ama her şeye rağmen bildiğim tek şey var o da ben bu işi başaracağım !!!
Buna sonsuz inanıyor ve sizlerin ekranında da tasdik ediyorum ...
Sevgiler , saygılar ...
Görev başlamıştır :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...