6 Ağustos 2014 Çarşamba

SIKICI OLMAYA MI BAŞLADIK SANKİ ???

Çok korkuyorum bekarken olacağını tahmin ettiğim şeylerin başıma gelme olasılığının oluşmasından...
Neden mi bahsediyorum , hemen söyleyeyim de içimi dökeyim sizlere ...
Ben evlenmeden önce evlilik karşıtı biriyken henüz ; evliliklerin bitmeye mahkum ve bir süre sonra mecburen monotonlaşacağı kanaatindeydim ...

monotonluktan kurtulmanın yolları

Tabi evlendikten bir süre sonra bu konulardaki bir çok tezimi kendi kendime çürütmüş bulunuyorum ama yine de sıkılıyor olma durumda haklılık payımın olduğunu doğrulayan günler de geçirmiyor değilim şu son bir kaç günde ...
Sanki herşey belli bir düzen içerisine oturtulmuş ta , bu düzen bizi içine hapsetmiş gibi ...
Her gün aynı eylemlerden mi yoksa bu eylemleri birlikte yapıyor oldumuzdan mı bilmiyorum ama son günlerde hayat pek bir sıkıcı olmaya başladı sanki..
Bunun sadece benim cephemden böyle hissedildiğini ümit ediyor ve sizlere dünkünden farklı , musmutlu geçireceğiniz günler ve geceler diliyorum ..
Ve tabi kendime de :))

4 yorum:

  1. merhaba :) blogunuzu takibe aldım banada beklerim :) http://suslusirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler , ben de ekledim sizi :))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim, takibe aldım. bana da beklerim, sevgiler.

    http://hobylst.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Ben de sizi takibe alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...