3 Haziran 2014 Salı

Daha Fazla İçmek İçin 3 Neden



Biliyorum , çok fazla neden var ama ben sadece ilk üçünü kayda değer duyduğum için , bunlara yer verdim..
İşte benim daha fazla içmek için 3 nedenim...

1-) Daha güzel görünmek için.. ( Güzelliğe faydasının olduğuna dair bir çok bilimsel araştırma mevcut..)
2-) Daha dikkatli olabilmek , dikkat dağınıklığını önleyebilmek için...
3-) Kilo verebilmek için..(kesinlikle en kayda değer faydası bu sanırım..içtiğimiz sürece ; çok fazla dikkat edemesek te kilo vermemize çok çok yardımcıymış...)

Evet ; işte benim daha fazla içebilmek için motive listem bu kadar..
Özellikle yaz aylarında daha çok içmeliyiz..
Tabikii su' dan bahsediyorum..
Siz ne zannetmiştiniz ki ? :)







1 yorum:

  1. ben ilk bardakdakilerden alayım :))) içelimgüzelleşelim :)))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...