4 Haziran 2014 Çarşamba

MENEKŞE KOKULU HİKAYELER..

Hiç kapak  , kitap sattırır mı ??
Menekşe Kokulu Hikayeler / Kokulu Kitap
Evet sattırır..!
Alacağı kitabı öncesinden didik didik araştıran ben ; kapağına bayıldığım bir kitabı 'pat' diye aldım ilk kez ...
Rengi , kokulu olması , püsküllü ayıracı ile tam bir kız kitabı olmuş ; 'Menekşe Kokulu Hikayeler..'
Ne yalan söyleyeyim ;  kitabı alıp , metroda okumaya başlayana dek ; yabancı bir yazara ait olduğunu düşündüm..
Sonra farkettim ki ; kitabın kapağında yazarın ismi yazmıyor..
Meğer kitabı ;  Ender Haluk Derince yazmış..
İyi de etmiş ; yazar, eminim kitaplarını severek okuyan bir kitleye sahip olmuştur..
Ve benim gibi kitabı tamamlayamadan kitaplığındaki yerine kaldırmış olanlar da..

Malesef hevesle almış olmama rağmen , zamanımı daha farklı değerlendirmem gerektiğini düşündüren bir kitap oldu..
Sebebi ise ; bir bütün olarak ele alınmış anlatımın olmaması ve belkide sadece ilk ve orta öğretim çocuklarının okuması gerektiği bir basitlikte anlatılan hikayelerden kaynaklanıyor olabilir..
İçerik olarak çok fazla yorum yapmak istemiyorum çünkü , herkesin okuma ve bir kitaptan almak istedikleri farklıdır...
Ama objektif olarak şunu belirtmeliyim ki , neredeyse birer sayfalık ve hepimizin bir şekilde bir yerlerden duymuş olduğu hikayeleri içeren , derleme olarak nitelendirebileceğimiz , kapağına ve kokulu olmasına bakarak kolaylıkla alabileceğiniz ,  hatta okuyabileceğiniz ama bittiğinde size bir şey kazandıramayacak bir kitap...

Menekşe Kokulu Hikayeler


5 yorum:

  1. Benim de kapağıyla dikkatimi çeken bir kitaptı ancak hikayelerden oluştuğunu fark edince almaktan vazgeçmiştim. Yorumundan sonra iyi ki almamışım diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :) Çok daha iyi kitaplar varken yazık olurdu , iyi ki almamışşın :):)

    YanıtlaSil
  3. Demekki yanlız değilmişim İkra :))

    YanıtlaSil
  4. Bende kapagina aldanip aldim.baktimki cocuk kitabi.goturup degistirdim.hediye edecegim kimsede yoktu.kapagi kokusu cok guzel ama ici bos.kitabi marketten almistim.kitabi verip yağcöz aldim :)

    YanıtlaSil
  5. :)))) Yağ çöz mü :))) Kesinlikle doğru bir karar vermişşin :) En azından işe yarayan birşey almışşın yerine ..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...