5 Haziran 2014 Perşembe

Yağmurlu Havada Yapılabilecekler

Kırk yılın başında , hemde Haziran ayında , bir hafta sonu şehir dışına gidelim ; hem ziyaret , hem minik bir tatil olsun dedik..

İşte beklediğimiz o büyük gün geldi çattı , ama ben hiç mutlu değilim :(
Normal şartlarda bir plan yaptıysam ve bu istediğim bir şey ise son bir kaç gün kala içim içime sığmaz , bildiğin Pollyanna'ya bağlarım..
Ama bu sefer yok , yok , yok !
Aklımda geziye dair en ufak bir olumlu düşünce yer almıyor , aldıramıyorum da..
Neden mi ??
Çünkü yağmur yağacakmışşşş!!!!!!!

Bütün planlarınız alt üst olduğundaki hissedilen o boktan his vardır ya hani ;
Hayattan bezmişlik ve içine düşülen umutsuzluk...
İşte tam öyle hissediyorum..
Halbuki Londra' ya gitme planları yaparken neredeyse her mevsim yağmurlu olan bu şehri görebilmek adına 'yağmurlu havaları çok severim ben diyerek dolanmaya başlamıştım ortalarda...
Yağmurlu havalar benim ruhumu dinlendiriyor - muş - muş- muş..
Ne kadar da iki yüzlüymüşüm meger..:)
Hiç te öyle değil gerçekler..


Her neyse ;
Demek istediğim yarın akşam yola çıkıp Enez ' e gideceğiz kısmetse..
Güneşli bir hava olacağı kaanatiyle bir dünya plan yapmıştım..
En başta denize girecektik zaten , Haziran ayındayız ve deniz sezonunu açmak lazımdı..
Sonra akşam eşim balık tutarken ben de yanında ateş yakıp kitap okuyacaktım..
O kadar çok balık tutacaktık ki ; mangal yapacaktık bir güzel..
Sonra bol bol güneşlenecektik..
Hatta hava o kadar güzel olacaktı ki , Pazartesi işe bronzlaşmış olarak gidecektim..:)

Ne de güzel hayaller kurmuşuz değil mi ?
Yağmur yağarken birini bile gerçekleştiremeyeceğimiz için hayal bile diyemeyeceğim bütün bunlara...
Adı , olsa olsa ÜTOPYA olur , ama olsun ...
Eğer güneş olursa gökyüzünde ; hepsi gerçek olur ....:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...