2 Haziran 2014 Pazartesi

SADECE OĞLUM ' A.

Özür dilerim önce senden ;
''Oğlum ' kelimesini bile bir kaç defa kullanmışımdır bu zamana kadar kim bilir ..?..
Belkide dört beş sene sonra okuyabileceğin ; yıllar sonra anlayabileceğin şeyleri herkese açık portaldan yazmak çok mantıklı değildir..
Belkide özelimiz artık eskisi gibi 'ÖZEL ' de değildir..
Ama sen bugün ; uzun süreliğine babannen ile birlikte bizden uzaklarda kalmaya gittiğinde garip şeyler hissettim..

Mesela daha sen gitmeden ; seni nasıl da çok özleyebileceğimi hissettim..
Sana evdeyken ne kadar gereksiz sesimi yükselttiğimi ; bağırmama rağmen yanımda kalabilmeni ve bana sevgi dersi verdiğini hissettim..
Sevdiklerimiz yanımızdayken kıymetini bilmeliymişiz , yoklukları çok ders vericiymiş ; bunu öğrendim..

Döndüğünde ;
Her topladığımda oyuncaklarını toplamadığın için ya da çeşmeyi sonuna kadar açıp ; her yeri ıslattığın için sana bağarmayacağım ..
Uyumak istemediğinde seni zorla uyutmayacağım ( hoş zaten sonuç olarak uyumuyorsun ama şansımı denemekten de vazgeçeceğim) ...
Hafta sonları parka gitmek istediğinde söz ilk söyleyişinde götüreceğim..
Ve söz veriyorum anneciğim ; SENİ YAŞADIĞIM SÜRECE SEVECEĞİM..


Bir an önce okuma yazmayı öğren ve senin için yazdıklarımı oku..
Hmm unutmadan yorum yazmayı da ihmal etme ; azıcık annene destek ol :))

Gencim ; güzelim ve evet...
Çok erken anne olduğum için sana ' Anne otoritesi ' değil de daha çok emir veren abla baskısı uyguluyor ve eğitmeye çalışıyorum...
Ama son olarak şunu da söylemek isterim ki ; çok ayıp ediyorsun...
Azıcık ta olsa dinle sözümü ..
Bu kadar bağımsız ruhlu bir çocuk olma!
Söz veriyorum herzaman ; şimdi de olduğu gibi...
EN ÇOK SENİ SEVECEĞİM...
VE SEN BENİM HEP MİNİK OĞLUM OLARAK KALACAKSIN..


1 yorum:

  1. oyy Allah bağışlasın kuzunu sana . Annelere zaten kimse küsmez ki :) Anne tokat atsa canı bile acımıyo insanın öyle bir bağ işte :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...