5 Haziran 2014 Perşembe

Eminem / Marshall Bruce Mathers

Çocuk ya da gençken , lise dönemlerinde mutlaka olmuştur idol ya da en azından hayranlık duyduğunuz bir kaç isim..
Benimkisi hayranlıktan ziyade direkt bir 'idol seçme'ydi söz konusu Eminem olduğunda..
Lise bile değil , daha ilkokuldayken deli gibi şarkı sözlerini ezberlemeye çalışır , metin metin çevirmeye çalışırdım kendi çabalarımla..
Söyleyemezdim belki ama çok çok iyi dinlerdim ve ne dediğini iyi bilirdim..


 Bir çok kişi sever Eminem'i..
Sevmeyen de neredeyse sevenler kadar fazla , bunu da biliyorum..
Herkesin sevip - sevmeme gerekçeleri şöyle bir kenarda dursun ; benim sebebim o zamanlar herhalde güçlü olmasıydı..
Ünlü olmadan önce berbat bir hayatı varken ve araba fabrikalarında çok zor şartlarda çalışırken bile rap e olan tutkusunu kaybetmemesi ve sıfırdan başlayıp bir dünya starına dönüşmesi benim en örnek aldığım yanı oldu..

Eminem' in hayata karşı umursamaz ve kafasına koyduğundan vazgeçmiyor oluşu sayesinde şuanda sahip olabileceği en iyi şartlarda yaşıyor , duyabileceğiniz en iyi rap müziği yapmaya devam ediyor..
Son olarak ; sevmeyen ya da karakteri ile ilgili olumsuz düşüncelere sahip olanlara siyahların olduğu Detroit'te ezilerek ve beyaz olduğu için aşşağılanarak berbat bir çocukluk geçirmiş ve sonrasında tek başına bir çok şey başarmış biri olarak ben kendisinin açık sözlülüğü ve yeri geldiğinde kimseyi takmadan yaptığı yorumları kendisine hak görüyor ve olumsuz değerlendirmiyorum..



Başka Bir Şansın yok , Hayat bir Nintendo Oyunu Değildir 

Eğer beni becermek gibi bir niyetiniz yoksa , neden dış görünüşümle bu kadar ilgileniyorsunuz ki? 

Bir Rüyam vardı Kraldım ,Uyandım Hala Kral'ım.

Öyle zamanlarım oldu ki, ayakkabılarımı bile arkadaşlarım alıyordu.
-EMINEM-küçüklüğü hakkında...

Bütün Hayatım Boyunca iyi bir çocuk olmaya Çalıştım ama Birileri kötü olmam için beni kışkırtıyordu.

Mizah anlayışı olan herhangi biri benim şarkılarımı
dinleyecek ve başindan sonuna kadar gülecektir.
-EMINEM-albümü hakkında...





Size bir parça akıl lazım,öylese işte burada bir parça aklım 

Tanrıya Yemin Ederim Ki Bu Müziğin En İyisi Olacağım , Şimdi ve Daima 

Sadece söylemek istediğim şey teşekkürler,çünkü gücümü veren şey Sizin Nefretiniz 

Suratıma tükürmüşlerdi,şimdi onlara tamamen aynı şeyi yapmak için geri döndüm 

Bu yeni nesil bebeklerini ;Onları büyütemeyen ailelerinden korumak için geldim.





Bu Şöhreti s*keyim ,Bu istediğim şey değildi fakat bu oyun ondan ayrıldığım gün aynı Olmayacak - 

Tartışmanın ilk Kral'ı değilim Ama Elvis Presley'den beri en kötü şeyim

Görüyorsunuz ki Bazıları için Bir Şair'im,Modern Günün Shakespeare'yim 



Düşmanların var mı? Güzel, bu hayatta bir şeyler başardığın anlamına gelir.




Eminem
Genel bilgiler
Doğum adıMarshall Bruce Mathers III
Doğum17 Ekim 1972 (41 yaşında)
St. Joseph, MissouriABD
KökenDetroitMichiganABD
TarzlarHip hop Rap
MesleklerRapper,YapımcıAktör
Etkin yılları1990-günümüze
Plak şirketiBassmint Productions, Mashin' Duck Records, WebInterscope,AftermathShady
İlişkili hareketlerDr. DreD12Bad Meets Evil,Royce Da 5'9"50 CentShady Records
Resmî sitesiwww.eminem.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...