16 Haziran 2014 Pazartesi

Ananaeniz Gibi Görünmenin Sırları

Merhaba ;
Şimdi sizlere yeni deneyimlediğim bir sır'ı anlatacağım..
Hazır mısınız???


Evett konumuz saç boyama ..
Beni tanıyanlar bilir ; kendi işimi kendim halletmeyi pek bir severim..
Tabi bunun sonucunda ortaya çıkan kötü sonuçları da bağrıma basar , hiçç moralimi bozmadan mevcut durumu kimseye çaktırmadan düzeltmeye çalışırım..
Zaten böyle şeyler çok nadir gelmez benim başıma..
En son kaşlarıma yeni bir şekil vermeyi denerken , neredeyse kaşsız kalacaktım...
Sonra saç kesim deneyimlerim var mesela ; eşsiz ; kimsede olmayan modeller ortaya çıkardığım ve sonunda sadece saçlarımı kısacık kestirerek çözüm bulabildiğim..
Ama neyse ki bu sefer ki çok vahim sayılmaz..
Sadece bir rengin insanı ne kadar yaşlı ve hasta gösterebildiğini deneyimliyorum..
Tabi ki  duruma müdahale etmeyecek değilim..Bu akşam için bir gençleşme operasyonu planlıyorum..
Gelelim bı yazıyı yazma sebebime ;
Her eylem bir deneyimdir ve ben bu eylemimde çok faydalı bir bilgi edindim..
Eğer Anneanneniz gibi görünmek istiyorsanız benim gibi saçlarınızı küllü kumrala boyayın..Ve sonucu görünce ; hayatınız kaysın :)::)))))

Saçlarımı boyadıktan sonra Ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...