17 Haziran 2014 Salı

LONDRA'DA GEZİLECEK / GÖRÜLECEK YERLER..

Bir seyahate çıkmadan önce planlama yapılmasından yanayımdır..Hele ki gideceğiniz yer yurt dışı ise..Gelecek planlamalarımın başında yer alan Londra Seyahatini henüz gitmeden planlamaya karar verdim ve sonrasında bana hatırlatma kaynağı olmasını istediğim için sizlerle de paylaşmak istedim.Umarım hepimiz görmek istediğimiz yerleri bir an önce görebilirizzzz :):))

1- Buckingham Palace

 2-London Eye


7-Imperial War Museum

8-London Dungeon

9-National Gallery

10-Madame Tussauds

11-Science Museum

13-British Museum

14-Victoria & Albert Museum

15-National Portraid Gallery

16-Tate Modern

17-Tate Britain

18-Hyde Park

19-Portabella Road Market

20-Richmond Park

21-Oxford Street

22- Regent Street

23- Carnaby Street

24-Camden Town

25-Greenwich

26-Brick Lane

27-Harrods

28-National Maritime Museum

29-SEA LIFE London Aquarium

30-Thames Cruises

31-Westminster Abbey

32-London Zoo

33-Canary Wharf

34-Royal Albert Hall

35-Warner bros studio-Harry Potter


2 yorum:

  1. Ben de Fransa ya ve İtalyaya gitmeyi çok istiyorum . Aslında o kadar çok gezmek istiyorum ki her yeri ama ne para yeter ne de zaman, amaaa çok istiyorum yaaaaaaaa :(

    YanıtlaSil
  2. Evet bol bol para ve zamana ihtiyacımız var bunun için ama neyi , gerçekten istiyorsan onu yaşayacaksın..
    Yeter ki dileklerinde ısrarcı ol :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...