19 Haziran 2014 Perşembe

ÇOK ÖZEL..


Blogumu açalı sanırım bir ayı geçti...
Her şey tahmin ettiğimden de hızlı gelişti...
Sadece amacı ' yazmak ' olan biri için sayfamın sağ üst kösesinde görüyor olduğunuz takipçi sayısı hiç te beklediğim bir durum değildi..
Demek ki böyle oluyormuş..
Okuyan birilerinin varlığını hissetmek , daha fazla yazabilmek için çok güçlü bir istek uyandırıyormuş insanın içinde..
Ama keşke ' sessiz ' olmasa okuyucularım..
Varlıklarından emin olduklarım ;
Evet sen ...
Şuan da değerli vaktinin bir kısmını şu anda bana ayırıp , yazdıklarımı okuyan sevgili okuyucum ;
Sen orada , ekranının başında ya da telefonunda ...hangisi bilemiyorum..
Ama işte sen orada ; şuanda yazdıklarımın tam karşısında beni okumaya devam ettiğin sürece , be de yazmaya devam edeceğim..
Aklımın odalarını bir bir açacağım sana..
Ve belkide benimle hiç tanışmamış olsan da yeri gelecek en yakınımdan dahi yakın olacaksın bana ve o kadar iyi tanıyacaksın ki ; bunu biliyorum..
Çünkü ben kendimi tanıtacağım sana ...
İşte o zaman gerçekten daha da var olacaksın benim için..ikimiz için..
Tüm bunları neden mi yazıyorum ???
Çünkü ; orada olduğunu biliyorum...




6 yorum:

  1. Blog sabır işidir, blogda yapman gereken tek şey vardır, o da kimsenin yorum yazıp yazmamasına veya seni takip edip etmemesine aldırış etmeden hunharca, dilediğince yazmak!

    Benim de 1 yılım dolmak üzere; daha uzun ama uzun süreler hak ettiğim değere ulaşabileceğimi sanmıyorum, ama umut da etmiyorum;

    Kendin için yaz...

    Bırak ayağına gelsinler;

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba gri lady ,,
    Bazen gizemli okuyuculara sahip olmak iyidir..Ben seni severek okuyorum ve her daim yazmanı diliyorum.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :)
    Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler..
    Haklısınız 'PEMBE DEFTER' blok işi , sabır işi...en önemlisi de beklentin olmadan yazmak haklısın ...

    YanıtlaSil
  4. hep yaz sen amaaa hiç gitme bi yere <3 ;)

    YanıtlaSil
  5. hoş gelmişsin blog dünyasına..sen yaz zaman zaman uğramaya çalışıcam..Kavanoz Krallığı demişsin de uygulamaların mı olacak merak ettim? :)

    YanıtlaSil
  6. Evet canım , uygulamalar yapmayı planlıyorum. Yaptıkça bu başlıkta paylaşacağım sizlerle de :) Bu arada hoşbulduk :))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...