16 Haziran 2014 Pazartesi

ÇEKİM YASASI VE UYGULANIŞI ...

Son zamanlarda kişisel bilincimiz öyle arttı ki , hiç ilgisini çekmeyenlerin bile çekim yasası hakkında az çok fikir sahibi olduklarını düşünüyorum...
Ben bu konuya başlarda ön yargılarla bakmış ve konuyla ilgili bırakın araştırma yapmayı - herhangi bir bilgi parçacığına bile kapamıştım kulaklarımı..
Muhtemelen sahip olduğum tabular ve inancımın temelini oluşturan yapı taşlarına ihanet edeceğimi ; kim bilir belki de yanlış bir şeye inanacağımı falan düşünmüştüm..
Ama belkide son 5 yılda bu konuyu su üstüne çıkartan öyle kitaplar çıktı ki piyasaya, bir çok kişi ben de daha fazla kayıtsız kalamadım ...
İyi ki de daha fazla kalmadım ...
Ben çekim yasası ile belkide bu yasayı en iyi anlatanlardan birinin kitabıyla ; Aykut Oğut ' un Evrenden Torpilim Var kitabı ile tanıştım...
Başlarda aklıma yatmayan , çelişkide kaldığım şeyler olmadı mı ?
Elbette oldu..
Ama kitabı okursanız burada bir inanç sistemine müdahale ya da yeni bir öğreti empoze etme gibi bir amaç söz konusu değil..
Bu kitap sadece yasanın genel mantığı ve hayata geçirilişini en doğal biçimde , yazarın kendi hayatında deneyimlediği olaylarla anlatmasından ibaret..
Okumayan herkese ' mutlaka okumalısınız 'diyorum ve neymiş bu çekim yasası ? biraz bundan bahsetmek istiyorum.. .

Öncelikle Secret kitabında çekim yasası tanımlamalarını paylaşmak istiyorum..Genel hatlarıyla bir fikir oluşturacaktır zaten bilmeyenler için...

ÇEKİM YASASI

Zihninizden ne geçiriyorsanız, onu çekersiniz.

 Bizler mıknatıs gibiyiz – benzer benzeri çeker. 

Düşündüğünüz şey olursunuz VE düşündüğünüzü çekersiniz.

 İnsanlar arzu etmedikleri şeyleri düşünürler ve arzu etmedikleri şeylerin daha çoğunu çekerler.

. Düşünce = yaratım. Eğer bu düşünceler güçlü duygulara bağlı ise, o duygu yaratımı hızlandırır.

 Baskın olan düşüncelerinizi çekersiniz.

 Her zaman hastalıktan söz edenler hasta olurlar, her zaman bolluktan söz edenler bolluk içinde olurlar, vs..

 İçine zihnin girmediği bir evrene sahip olamazsınız.

 Düşüncelerinizi dikkatle seçin; siz yaşamınızın şaheseri, başyapıtısınız.

Düşüncelerin realiteye anında tezahür etmemesi Okeydir (eğer bir filin resmini görseydik ve fil anında ortaya çıksaydı, bu çok erken olurdu)

 Düşünceleriniz, hislerinize neden olur.

Duygularımızın arkasındaki tüm “nedenleri” karmakarışık etmeye gereksinimimiz yok. İki kategori var, iyi hisler ve kötü hisler.

İyi hisler getiren düşünceler doğru yolda olduğunuz anlamına gelir. Kötü hisler getiren düşünceler doğru yolda olmadığınız anlamına gelir.

HİSSETTİĞİNİZ şeyi tam olarak elde edersiniz.
Mutlu hisler daha çok mutlu durumları çeker.


Tabi hepsi bu kadar değil..
Uygulama kısmı belkide tek anahtar nokta...
Çünkü biliyor olduğumuz bir şeyi hayatımıza uygulayamıyorsak , bunu bilmemizin bize getireceği bir fayda olduğunu düşünmüyorum..
Bir de konu ; Çekim Yasası ise..
Benim en kolay idrak edip uygulayabildiğim yöntem 'AYKUT OĞUT'un geliştirdiği G-D-O istemi..
Yani ; 
           GÜLÜMSE
           ODAKLAN  
           DEĞİŞTİR...
Konu bir hayli uzun olduğundan ve tam anlamıyla anlatmak istediğimden dolayı Çekim Yasası hakkında düşündüklerim , uygulama tecrübelerim ve uygulama sonuçlarım ve daha fazlasını gelecek yazımda paylaşmak üzere tüm okuyucularımı sevgiyle kucaklıyorum..
Bugün hayatınızın en POZİTİF günü olsun...:):)

------------------------------------DEVAMI GELECEK------------------------------------

2 yorum:

  1. Secret i ben de okumştum ve çok hoşuma gitmişti. Biraz da pozitiflik insanın mayasında olacak , ben azıcık gel git akıllıyımdır :) ben de seviyorum böyle kitapları.

    YanıtlaSil
  2. :)) Çok güldüm...
    Sanırım benziyor olabiliriz seninle :) Gelgit akıllı tabiri çok komik ve sevimli, olmasının yanında , sanki tamamen beni anlatıyor..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...