19 Haziran 2014 Perşembe

İSTANBUL ' DA YAŞAMAYI UNUTMAK...


Çok seviyorum şehrimi..
Doğup - büyüdüğüm , her büyüdüğümde biraz daha keşfettiğim , gezmekle bitiremediğim bu güzel İstanbul!u...

Hakkını vererek yaşayanlar da var bu şehirde , yaşamaya çalışıp , başaramayanlar da..
Nefes alıp vermek - burada çalışmak değil benim yaşamak kavramımda...
Bir turist gibi ya da bir ev sahibinin evinde davrandığı gibi rahat , her yerine  hakim..fazlaca içinden , hem de en derininden..
Bir yabancının , kısıtlı zamanda gelenlerin bile gidip, bizim henüz görmeye vakit bulamadığımız yerleri olan bir şehirde yaşamak değil benim bahsettiğim..
Bir şehirle bütün olmak , her semtine izini bırakmak , bir sonraki gelişinde anlılarla karşılaşmak benim bahsettiğim..
Bir turistin gördüğünden daha fazlasını görmüş olmak benim ' yaşamak ' dediğim..
İşte böyle mi yaşıyoruz biz İstanbul'u ?
Yoksa sadece gelip geçiyor ve sadece nefes mi alıyoruz içinde..???


YAŞAMAK İSTİYORUM BİR ŞEHİRDE

Yaşamak istiyorum bir şehirde..
Özgürce , delice ...
Sadece içinden geçip gitmek değil,
İçinde , en derininde..

Yaşamak istiyorum bir şehirde 
İçinde yaşadığım aşklarım olsun.
Sevişmelerim , ayrılıklarım
En acı isyanlarım olsun mavi enginliğine anlattığım
Boğaz'a bakıp ta rahatladığım..

Yaşamak istiyorum bir şehirde ,
Yaşamaya çalışmak gibi  ;
Sadece içinden geçip gitmek gibi de değil,
İçinde , en derininde..


                                 GRİ LADY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...