19 Haziran 2014 Perşembe

BİR PSİKİYATRİSİN GİZLİ DEFTERİ...

Psikolojiye meraklıysanız ve ruhsal hastalıklarla insan beyninin yaşatacağı ilginç ve bir o kadar korku verici deneyimleri ilgi çekici buluyorsanız bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum...
Kitapta bizi karşılayan ' gerçek ' bir doktor ve ' yaşanmış vakaları ,' olduğu için şahsım adına daha okunası bir kitap olarak gördüm 'Bir Psikiyatrisin Gizli Defteri' ni ve aldım...
İyi ki de almışım...
Daha önce bu tarz bir kitap okumadığımdan mıdır yoksa zaten halihazırda Psikoloji alanına ilgimden midir bilinmez merak ederek ve heyecanla okuyorum bu kitabı..
Evet okuyorum...yanlış yazmadım ; henüz bitmesine birkaç sayfa var daha çünkü...


Bir doktorun ' doktor gibi hissetme ' yolundaki hislerini , karşılaştığı ilginç hataları , merakı ve hırsı sayesinde başarıyı nasıl yakaladığına da tanıklık ediyoruz bu kitabı okurken..
Belki de en önemlisi hiçbirimizin yaşamamasını dilediğim ancak yaşama ihtimalimizin her daim var olacağı ruhsal saplantı ve bozuklukları yakından tanıyoruz..
Kısaca ; tamamı gerçek ve bu hastaların bu rahatsızlıkları gerçekten yaşamış oldukları gerçeğini hatırlatarak okumanızı ve insan psikolojisini yakından tanımanız için kendinize bir şans vermenizi tavsiye ediyorum...

1 yorum:

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...