21 Mayıs 2014 Çarşamba

Alacakaranlık

Ön yargılı bir insan olduğumu kendi kendime ispatladığım kitaplardan sadece biri "ALACAKARANLIK"..
Ortalık bu "VAMPİR-İNSAN " aşkıyla yıkılıyorken ben hala fikir sahibi bile değildim bu seri hakkında..
Hiç te öğrenmek istemedim açıkçası ; çünkü içeriğinde vampir figürü olan hiçbir şey ilgimi çekmeyi başaramadı bu zamana kadar..
İşte bu kitapta bu nitelikleri yüzünden ; ( ismini bilmem dışında ) daha öteye gidemedi benim için..
Ta ki tesadüfen bir televizyon kanalında filmine rastlayana dek..

Filmi yakaladığımda herhalde son 20 dakikasını falan izleyebilmiştim. Ama bu kadarı yeterli oldu zaten ne kadar yanıldığımı görmem için..
Bazen sürü içgüdüsüne kapılmanın olumlu yanları da varmış, bir kere bunu öğrenmiş oldum..
Çoğunluğu takip etmiş olsaydım herkesle aynı zamanlarda bende "ALACAKARANLIK" kitap ve filmlerini konuşuyor olurdum..
Ne kadar yanıldığımı ve harika bir aşk hikayesini kaçırdığımı anladığımın ertesi günü kitaplarını alıp , en başından olayı idrak ettim..
Kitabın sonuncusu olan "ŞAFAK VAKTİ" iki part olarak vizyonda yer alarak seri sonlandırıldı...
Eğer benim gibi ilgisini çekmeyip te henüz izlememiş olanlar varsa diye bu konudaki yanılgımı paylaşmak istedim.

Bize bu akıllardan silinmeyecek ve herkesin yaşamak isteyeceği türden bir aşk hikayesini belleklerimize dahil ettiği için Stephenie Meyer " e teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...