23 Mayıs 2014 Cuma

GÜNEŞ GÖZLÜKLÜ KEZBAN MASALI..

Yaz geldi tabii ; bütün kezbanlar su yüzüne çıktı..
Ya vallahi böyle laflar söylemek, kimseyi eziklemek falan değil derdim...
Bu sözlerim bir genelleme değil de direkt bu sabah karşıma çıkan ve o çakma Adriana'ya gelsin!!!
Ya pardon da o koca gözlükleri kafana geçirince evrim geçirdiğini falan mı sanıyorsun acaba ?

Aslında insanlar hakkkında eleştiri yapmak pek tercih ettiğim bir davranış değil...
Birilerini yermek yerine övmeyi tercih ederim...
Ama bu sabah gördüğüm arkadaş sözlerim sana ;
Sen neyin kafasını yaşıyordun ya sabah sabah ???????????

Kulağımda kulaklık, önümde kitabım , ufaktan ayılmaya başlamışım...
İşe gidiyorum işte her zamanki gibi..
Sonra tramvay durdu bir durakta ve o Afeti- Kezban girdi içeri..
Ve direkt benimle göz göze geldi , hiç gecikmeden salakça meydan okuyan bir bakış attı..
"Hayırdır güzelim ? ; aşağılık kompleksin falan mı var  ? " tarzında bakışımı kendisine iade edip kitabıma geri döndüm..
Kahretsin ki gözüm kayıyor  ; taktım ya bir kere ; bakıyorum ister istemez..
"Ya ne insanlar var" diyorum içimden..Aptal bir kombin , yataktan kalkmıştan hallice bir saç modeli..
Birde biz bakıştıktan sonra hanımefendi herhalde göz makyajının ne kadar iğrenç olduğunu falan gördü bir yerden ; metronun içinde çıkarıp güneş gözlüğü taktı...
Evet itiraf ediyorum ; güldüm; hemde gözünün içine içine bakarak..
Ulan ;b*k gibi giyin , saç baş , makyaj hak getire...
Hareketler desen zaten yıkılıyor ucuzluktan..
O gözlük ne la ????
Takınca noluyor merak ettim ?
Görünmez mi oluyorsunnnnn?
Yoksa bir çeşit bir sihri falan mı var gözlüğün ?Şöyle takınca falan olduğundan daha zeki falan mı gösteriyor seni acaba ???
Seni bir daha görmemek ve hep aşağıdaki gibi sevimli görünmek için bunları yapan biri olarak kabul edip , davranışlarını beyinsizliğine vermek istiyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...